اقدام تحسین‌برانگیز لیونل مسی در بازی بارسلونا – رایو‌وایکانو

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۱۷
    کد خبر :506292
بارسلونا - رایو‌وایکانو

کاپیتان تیم بارسلونا از داور بازی اخیر این تیم در لالیگا درخواست عجیبی کرد که به نوبه خودش کم‌نظیر و تحسین‌برانگیز بود.

به گزارش بازتاب و به نقل از نشریه مارکا، لئو مسی هرگز به تقلب و تلاش برای فریب داوران در زمین بازی معروف نبوده است. او نه اهل زمین انداختن خود و شیرجه زدن بوده نه به دنبال اغراق کردن درباره تعداد خطاهایی که در مسابقات مختلف روی او صورت می‌گیرد. از این حیث می‌توان گفت که او یک بازیکن مثال زدنی است. در بازی اخیر بارسلونا در لالیگا مقابل رایو وایکانو هم اتفاقی رخ داد که بیش از پیش اثبات کننده اخلاق ورزشی این ستاره آرژانتینی بود، اتفاقی کم‌سابقه که شاید خیلی‌ از تماشاگران تلویزیونی و حتی هواداران حاضر در ورزشگاه نوکمپ از آن مطلع نشدند اما دوربین‌های برنامه‌ «دیا دسپویس» شبکه مویستارپلاس اسپانیا آن را ضبط کردند.

پس از آنکه مسی در یکی از حملات بارسلونا در محوطه جریمه رایو وایکانو با یکی از بازیکنان تیم حریف برخورد کرد و نقش بر زمین شد، تعدادی از بازیکنان بارسا به سراغ داور مسابقه ملرو لوپس رفتند و از او خواستند که صحنه را با کمک داور ویدئویی (VAR) بازبینی کند. با این حال مسی وقتی که خودش از زمین بلند شد به سمت داور رفت و به او گفت که نیاز به این کار نیست چون خطایی روی او صورت نگرفته است. ظاهراً مسی به لوپس گفت:«نمی‌خواهد بروی و صحنه را ببینی، بگذار بازی ادامه پیدا کند.»

بارسلونا در نهایت این بازی را با نتیجه 3 بر یک برد که گل دوم آن را هم لیونل مسی از روی نقطه پنالتی زد تا تیمش حاشیه امنیت 7 امتیازی خود را در صدر جدول حفظ کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید