رئیس رئال مادرید: نیمار و امباپه را می‌خریم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۱۰
    کد خبر :506284
رئیس رئال مادرید

«فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال مادرید در مصاحبه‌ای پس از انتصاب «زین الدین زیدان» به سمت سرمربی این تیم اعلام کرد که «کیلین امباپه» و «نیمار» ستاره‌های پاری سن ژرمن را به سانتیاگو برنابئو خواهد آورد.

به گزارش بازتاب، سایت خبری بلیچر رپورت نوشت: زیدان 10 ماه پس از جدایی از رئال بار دیگر به برنابئو بازگشت و شایعات از همین حالا در مورد خریدهای تابستانی کهکشانی ها آغاز شده است.
تصور اینکه باشگاهی هرچند بزرگ همچون رئال بتواند باشگاه پاریسی را نسبت به فروش ستاره هایش متقاعد کند، سخت است به ویژه با توجه با اینکه پی اس جی عزم خود را برای فتح لیگ قهرمانان اروپا جزم کرده است.
آنها در مجموع 360 میلیون پوند برای کشاندن نیمار و امباپه به ترتیب از بارسلونا و موناکو به پارک دو پرنس هزینه کرده اند و فوق ستاره های پی اس جی تا سال 2022 با تیم پایتخت نشین فرانسه قرارداد دارند و به احتمال فراوان پاری سن ژرمن برای صدور اجازه بازگشت نیمار 27 ساله به لالیگا درخواست دست کم 200 میلیون پوند غرامت خواهد کرد.
این در حالی است که روزنامه آ. اس به تازگی در گزارشی مدعی شد که پرز نسبت به جذب نیمار با مبلغ 350 میلیون یورو ابراز تمایل کرده و با این حساب، در صورت عملی شدن چنین انتقالی بی شک قضیه خرید امباپه منتفی خواهد شد مگر آنکه کهکشانی ها نسبت به فروش چند بازیکن خود اقدام کنند.
جدایی «کریستاینو رونالدو» از برنابئو در تابستان سال گذشته خلاء بزرگی را در ترکیب رئال ایجاد کرد و انتصاب شب گذشته زیدان به عنوان جانشین «سانتیاگو سولاری» بحرانزده، نشانه ای پر رنگ از آغاز فرآیند ایجاد تغییرات در این تیم است.
پرز به واسطه عملی کردن نقل و انتقالاتی بعید و دور از ذهن در رئال شهرتی برای خود دست و پا کرده است اما ایده متقاعد کردن پی اس جی برای فروش هر 2 ستاره اش به نظر حتی از حیطه مهارت های منحصر بفرد پرز نیز خارج است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید