دروسی: باید در بازی رفت مقابل پورتو نتیجه بهتری می گرفتیم/ ما مستحق صعود بودیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۲:۰۴
    کد خبر :503033

کاپیتان جالوروسی پس از شکست مقابل پورتو و حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما باید در بازی رفت باید نتیجه بهتری را می گرفتیم.

شب گذشته در ادامه دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، پورتو در ورزشگاه دراگائو میزبان رم بود و این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود تیم پرتغالی به پایان رسید.

بازی در وقت‌های قانونی با برتری دو بر یک پورتو به پایان رسید اما با توجه به اینکه دیدار رفت را هم رم دو بر یک پیروز شده بود در نهایت بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. در این زمان یک پنالتی مشکوک به سود پورتو گرفته شد و ته‌یس در دقیقه 117 گلزنی کرد تا در نهایت تیم پرتغالی راهی مرحله بعد شود.

دانیله دروسی، کاپیتان رم پس از این باخت گفت: واقعا سخت است ولی باید شکست را بپذیریم. البته قبول کردن این شکست سخت ولی در در فوتبال صعود و سقوط وجود دارد. بازی خوبی انجام ندادیم اما تیمی از مردان واقعی را دیدم. بهتر بود که بازی به پنالتی کشیده شود تا اینگونه ببازیم.

وی افزود: ما باید در بازی رفت باید نتیجه بهتری را می گرفتیم. پورتو در بازی برگشت از ما بهتر عمل کرد. من به این تیم افتخار می کنم. ما در برخی از اوقات خوب نبودیم ولی در اکثر مواقع سطح خود را حفظ کردیم. به نظرم با نگاه به بازی رفت و برگشت ما مستحق صعود بودیم.

انتهای پیام/س

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید