کاهش وزن شرکت کننده «برنده باش»!

    کد خبر :499973
بدخلقی های مجری

از زمانی که شرکت کننده های مسابقه «برنده باش» اجازه حضور مجدد در برنامه را ندارند، مخاطب شاهد اتفاقات جالبی در این برنامه است. از جمله پنج شنبه شب گذشته که نخستین شرکت کننده در این مسابقه عنوان کرد ۶۰ کیلو کاهش وزن داشته است که باعث حیرت همه و به خصوص گلزار شد.

از این رو مکالمه گلزار و فرد شرکت کننده به سمت و سوی دیگری رفت و مسابقه با تاخیر آغاز شد. از جمله صحبت درباره کاهش وزن ۲۰ کیلویی مجری! ضمن اینکه فرد شرکت کننده برادر شهید بود و از این رو گلزار دقایقی را نیز در این باره با او به گفت و گو پرداخت.

گرچه در ادامه نیز سعی کرد تا جایی که می تواند به این شرکت کننده در پاسخ دادن به سوالات کمک کند و می توان گفت گلزار در این برنامه تلاش کرد علی رغم تذکراتی که به گفته خودش از جانب اسپانسر در گوشی او داده می شد، به همه شرکت کننده ها تا مقاطعی کمک کند تا دست خالی از مسابقه بیرون نروند.

در صورتی که در برخی قسمت های این مسابقه مخاطب شاهد بدخلقی های مجری است و اینکه کمک های خودش را از برخی شرکت کننده ها دریغ می کند. با این حال این مسابقه توانسته مورد توجه مخاطبان بسیاری قرار بگیرد و از این رو یکی از کاندیداهای پنجمین جشنواره جام جم است که به مرحله بعد راه پیدا کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید