سردار سلامی: دشمن را عقب رانده‌ایم و در «گام دوم» انقلاب باید تعقیبش کنیم

  • سیاسی
  • جمعه ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴
    کد خبر :498673
سردار سلامی

جانشين فرمانده كل سپاه گفت: همانطور كه در بيانيه گام دوم رهبر انقلاب نيز آمده بود ما در طول ٤٠ سال گذشته دشمن را توانسته ايم عقب برانيم و در گام دوم بايد او را تعقيب كنيم.

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز(جمعه ۱۰ اسفند) در شانزدهمین مجمع خیرین امدادگران عاشورا با بیان اینکه شکست دشمنان و نشکستم ما از فداکاری نشات می گیرد، اظهار داشت: در فلسفه غربی وقتی علم پیشرفت می کند، ظرفیت انهدام چندبار کره زمین و نابودی بشر به وجود می آید و این انسان تراز غرب است که بمب اتم و سلاح شیمیایی می سازد.

وی افزود: غرب در این فلسفه شکست خورده است و آمریکایی که اقتصاد اول جهان است با ٤٠ میلیون انسان گرسنه و زیر خط فقر مواجه است.

سردار سلامی ادامه داد: برعکس در کشور ما وقتی در تحریم همه جانبه زندگی می کنیم، همچنان روح و نشاط و زندگی پابرجاست. این همان فلسفه ای است که می گوید هر انسانی، فردی را احیا کند بشریت را احیا کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه با بیان اینکه انسان تربیت شده تراز غرب رئیس جمهور آمریکا است که تمام تلاشش این است آمریکا را به قیمت فقیر شدن همه جهان دوباره اول کند، خاطرنشان کرد: یک شعار دیگر در این سوی میدان وجود دارد و آن هم رها شدن بشریت از فقر و فلاکت و توسعه محبت و مهرورزی است. امروز دشمنان ما دوست دارند سیمای مردم ما نحیف، فقیر و افسرده باشد، اما قلب های مردم ما مطمئن و مستحکم است.

به گزارش فارس، وی انفاق را یک عملیات جهادی برشمرد و با بیان اینکه در جنگ اقتصادی باید همه با هم بجنگیم، تصریح کرد: رسالت اصلی ما نجات جامعه در جنگی است که خاکریزهای آن به درون خانه ها کشیده است. همه ظرفیت های غلبه بر دشمن را در اختیار داریم و فقط کافی است نیت و برنامه ریزی کنیم.

سردار سلامی در پایان گفت: همانطور که در بیانیه گام دوم رهبر انقلاب نیز آمده بود ما در طول ٤٠ سال گذشته دشمن را توانسته ایم عقب برانیم و در گام دوم باید او را تعقیب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید