دیدار سفیر ایران در مینسک با رئیس کمیته کنترل دولتی بلاروس

    کد خبر :498248
سفیر ایران

در دیدار مصطفی اویسی سفیر کشورمان در مینسک با «لئونید آنفیموف» رئیس کمیته کنترل دولتی بلاروس راههای توسعه بیشتر همکاری‌ها به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.

آنفیموف رییس کمیته کنترل دولتی بلاروس در این دیدار با اشاره به جو مثبت نشست اخیر روسای جمهوری ایران، بلاروس، روسیه و ترکیه در حاشیه نشست سه جانبه سوچی و ابراز خرسندی از مناسبات دوستانه و نزدیک دو کشور علاقمندی خود را برای گسترش همکاریها و تبادل تجربه با نهادهای همتای ایرانی اعلام کرد.

اویسی سفیر کشورمان نیز ضمن ارزیابی مثبت از پیشرفتهای حاصل شده در حوزه های مختلف روابط طی 26 سال برقراری روابط دیپلماتیک بین ایران و بلاروس درخصوص راهکارهای مختلف برای تعمیق همکاری در حوزه های ذیربط تاکید کرد.
کمیته کنترل دولتی بلاروس از نهادهای دولتی تحت نظر رئیس جمهور این کشور محسوب میشود که نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقابله با جرائم مرتبط با امنیت اقتصادی این کشور از عمده ترین وظایف آن می باشد. در حال حاضر «لئونید آنفیموف» ریاست این نهاد را بر عهده دارد.
به گزارش ایسنا،جمهوری بلاروس به مساحت 207 هزار و 600 کیلومتر مربع با پایتختی مینسک در شرق اروپا هم مرز روسیه، اوکراین، لهستان، لیتوانی و لتونی بوده و حدود 10 میلیون نفر جمعیت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید