کولاک در گردنه‌های استان زنجان/ برخورد چهار خودرو در آزادراه زنجان – قزوین

    کد خبر :498024
کولاک در جاده‌های زنجان

با آغاز بارش برف در برخی مناطق، کولاک در پنج گردنه کوهستانی این استان همراه با مه غلیظ، دید رانندگان را کاهش داده و موجب کندی تردد شده است.

در زمان حاضر کولاک در جاده‌های زنجان – طارم، زنجان – دندی – نیک‌پی – ماه‌نشان، زنجان – تهم – چورزق و دندی – تخت‌سلیمان جریان دارد.

مه غلیظ در این مسیرها نیز دید رانندگان را کاهش داده که استفاده از چراغ‌های مه‌شکن و همراه داشتن زنجیرچرخ برای تردد در این جاده‌ها ضروری است.

بر اساس پیش‌بینی‌های اداره‌کل هواشناسی این استان، سامانه بارشی تا روز جمعه در زنجان فعال است. رانندگان باید خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی، ایمنی و چراغ‌های مه‌شکن مجهز و از سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ و عجله در ادامه مسیر پرهیز و فاصله طولی را رعایت کنند.

برخورد چهار دستگاه خودرو در آزادراه زنجان – قزوین، یک کشته بر جا گذاشت.

به گزارش ایسنا، این حادثه رانندگی، حوالی ساعت 22 چهارشنبه شب در 21 کیلومتری خط شمالی این مسیر ارتباطی اتفاق افتاد.

راننده سواری پژو آر.دی پس از برخورد با قسمت عقب کامیون خاور، به منظور بازدید صحنه پیاده می‌شود که در این حین دو دستگاه خودروی سواری پراید نیز سر رسیده و حادثه تلخی رقم می‌خورد.

راننده سواری پژو آر.دی بر اثر برخورد یکی از پرایدها به شدت مصدوم و بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داده است و این در شرایطی است که خستگی و خواب‌آلودگی وی باعث بروز حادثه اول شده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید