ابتکار: عده‌ای در داخل همراه با ترامپ علیه دولت نفرت‌پراکنی می‌کنند

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۷ ۱۱:۳۹
    کد خبر :498008
ابتکار

معاون رئیس جمهور گفت: دولت آمریکا همه تلاش خود را به کار گرفته تا با دامن‌زدن به نوسانات ارزی و قاچاق، اقتصاد ایران را زمین بزند اما این عده در داخل با بی توجه به همه این اقدامات، می‌خواهند همه تقصیرها را گردن دولت بیاندازند. چرا؟ چون دولت را رقیب اصلی خود می‌دانند.

معصومه ابتکار در گفتگو با خبرآنلاین درباره تلاش تندروهای مخالف دولت برای نوشتن مسئولیت همه مشکلات کشور به پای دولت دوازدهم گفت: این افراد سعی دارند تلاش های آقای ترامپ و براندازها برای ایجاد جنگ روانی و اقتصادی علیه کشور را نادیده بگیرند.

وی افزود: دولت آمریکا همه تلاش خود را به کار گرفته تا با دامن زدن به نوسانات ارزی و قاچاق، اقتصاد ایران را زمین بزند اما این عده در داخل با بی توجه به همه این اقدامات، می خواهند همه تقصیرها را گردن دولت بیاندازند. چرا؟ چون دولت را رقیب اصلی خود می دانند.

معاون رئیس جمهور یادآور شد: همین جریان نتوانست در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۶ آقای رئیس جمهور را شکست دهد و حالا در عرصه بازی کردن با سرنوشت مردم و اقتصاد ایران متاسفانه با آمریکا هم افزایی پیدا می کند. یعنی الان یک هم افزایی بین جریان های خارجی و متأسفانه عده ای در داخل است تا به هر قیمتی با طرح مطالب نفرت پراکنی در این شرایط سخت اقتصادی، نگاه مردم را به دولت بی اعتماد کنند.

وی ادامه داد: همه می دانیم و قبول داریم گرانی و مشکلات زیاد است، هیچ کس این مشکلات را انکار نمی کند. اما اینکه بیاییم با طرح موضوعاتی مردم را خسته و ناامید یا تحریک کنیم تا در ذهن آنها نفرت به وجود آید با هیچ کدام از شئونات دینی و ملی ما سازگار نیست.

وی درباره ادعای دلسوزی طراحان استیضاح رئیس جمهور برای مردم و دفاع از حقوق آنها گفت: مجلس برای دفاع از مردم تحت شرایط سخت اقتصادی باید به کمک دولت بیاید و سعی کند، آرامش بیشتری در کشور برقرار شود. به عنوان مثال هم اکنون ضرورت دارد جلوی تمام مسیرهایی که اقتصاد ایران را ناپایدار می کند گرفته و در عوض به طرح های اشتغال زای دولت برای زنان و مردان پرداخته شود.

ابتکار تأکید کرد: در این شرایط بسیار حساس، واقعا برای مردم جای سئوال است که طرح سئوال مجدد یا استیضاح رئیس جمهور می خواهد کدام یک از مشکلات کشور را حل کند؟ کشور با این اقدامات بیشتر دچار تزلزل و ناپایداری می شود و قطعا بستری فراهم می آید تا باز یک عده ای بهره برداری کرده و بیشتر قاچاق کنند، دلار را بالا ببرند و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید