برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور بیش از 138 شرکت

    کد خبر :497791

دکتر محمد جواد ایروانی از برگزاری سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت با حضور بیش از ۱۳۸ شرکت خبر داد .

رئیس شورای سیاستگذاری جایزه ملی تعالی و پیشرفت در این باره افزود :رسیدن به پیشرفت مستلزم بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات کشور است و برای متعالی کردن این ظرفیت‌ها، بهره وری یک رویکرد راهبردی است که لازم است در درون شرکتها و تمامی دستگاههای اجرایی نهادینه شود. جایزه ملی تعالی و پیشرفت با برخورداری از شبکه ای از ارزیابان حرفه ای، سعی دارد با بهره‌گیری از مدل های نوین و علمی، شرکتها را در این جهت همراهی کند.
وی همچنین اظهار داشت:کشور در چهل سال گذشته زیرساختها و ظرفیت‌های فراوانی را ایجاد کرده است. فعال شدن کامل این ظرفیت‌ها و شناخت برخی خلاءهای احتمالی در زنجیره های ارزش موجب می شود کشور از توانمندی لازم برای مقابله با چالش های مختلف توانمند گردد و این همان پیام اقتصاد مقاومتی است.
همه در این مسیر مسئولیت دارند. بخش خصوصی، بخش عمومی غیردولتی، نهادهای مردمی و دولت باید مکمل هم باشند، جایزه ملی تعالی و پیشرفت نیز در این مسیر با کمک به مجموعه های مختلف زمینه ارتقای بهره‌وری را فراهم خواهد کرد.
لازم به توضیح است سومین دوره جایزه ملی تعالی و پیشرفت مورخه 97/12/12 در مجتمع فرهنگی-آموزشی آدینه با حضور بیش از 600 مدعو از مدیران سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی کشور برگزار می‌گردد.

برای مشاهده پوستر سومین دوره اینجا را کلیک کنید .

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید