پرهزینه‌ترین فیلم‌ها در تبلیغات تلویزیونی

    کد خبر :497727
پر هزینه‌ترین فیلم‌ها و انیشمین‌ها

انیمیشن «پارک شگفت انگیز» پر هزینه‌ترین انیشمین تبلیغات تلویزیونی هفته شد تا باز هم این عنوان مانند هفته‌های گذشته در صدر انیمیشن‌های جهان باشد.

پر هزینه‌ترین فیلم‌ها و انیشمین‌ها در تبلیغات تلویزیونی هفته بر اساس تحلیلگران تبلیغات کمپانی «آی اسپات تی وی» مشخص شدند که محصول شرکت پارامونت با انیمیشن «پارک شگفت انگیز» در صدر این لیست قرار گرفت.

این انیشمین با حدود ۷ میلیون دلار هزینه برای ۱۱۶۷ تبلیغات بین المللی از ۲۹ شبکه (از تاریخ ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند) توانست این مقام را کسب کند، شرکت پارامونت برای تبلیغ در شبکه‌های «نیک»، «اِن بی سی» و «سی بی اِس» و تبلیغ درمیان برنامه‌های مثل «باب اسفنجی»، سریال «این ما هستیم» و انیمیشن «خانه لاود» بیشترین هزینه را کرده است. این کمپانی همچنین به طور کلی برای این انیمیشن حدود ۱۵ میلیون دلار هزینه کرده است.

انیمیشن «پارک شگفت انگیز» همچنین بالاترین نمره جلب توجه مخاطب را با ۹۳.۷۹ در صد به خود اختصاص داده است.

درست پشت سر «پارک شگفت انگیز»، انیمیشن «چگونه اژد‌های خودرا آموزش دهید؛ جهان پنهان» محصول شرکت دریم ورکز حضور دارد که با ۱۹۱۴ تبلیغ بین المللی در ۵۳ شبکه با هزینه ۶.۷۱ میلیون دلاری با اختلاف کمی در رتبه دوم قرار گرفت و توانست امتیاز ۹۰ را از نظر جلب توجه مخاطب کسب کند.

شرکت دریم ورکز در مجموع ۴۲ میلیون دلار برای تبلیغات این انیمیشن هزینه کرده است که هفته گذشته توانست رتبه اول پرفروش‌ترین فیلم‌ها و انمیشن‌های هفته را نیز کسب کند.

فیلم «خاکسپاری خانواده مادِآ» با ۴.۹ میلیون هزینه برای ۱۱۱۷ تبلیغ تلویزیونی از ۳۵ شبکه تلویزیونی توانست از نظر جلب توجه مخاطی امتیاز ۹۳ را کسب کند و در رتبه سوم بایستد.

رتبه چهارم و پنجم این رتبه بندی نیر به ترتیب به فیلم «دعوا با خانواده ام» و «شیر شاه تعلق» گرفت.

انیمیشن «شیر شاه» محصول والت دینزی، تنها با یک تبلیغ بین المللی و تنها از شبکه ABC با ۴.۴ میلیون دلار هزینه به این رتبه رسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید