مخالفت بازنشستگان تامین اجتماعی با واگذاری بنگاه‌های شستا

    کد خبر :497648
مستمری بگیران تامین اجتماعی

رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان تهران مجموعه بنگاه‌های اقتصادی شرکت سرمایه گذاری سازمان تامین اجتماعی ( شستا ) را اندوخته چندین ساله کارگران تحت پوش این سازمان دانست و گفت: واگذاری این سرمایه به بخش خصوصی که بالغ بر ۶۲ هزار میلیارد تومان براورد می شود تاراج دارایی کارگران بشمار می آید.

دهقان‌کیا با بیان اینکه جامعه کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی با رویکرد واگذاری اموال خود به دیگران مخالف هستند از دولت خواست بجای دخالت در امور جاری این سازمان، برای پرداخت بدهی ۱۸۲ هزار میلیارد تومانی خود به تامین اجتماعی و توجه بیش از پیش به موضوع سه جانبه گرایی واقعی اقدام کند.

به گزارش روابط عمومی کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی شهرستان تهران، وی با اشاره به اینکه سازمان تامین اجتماعی یک نهاد عمومی غیردولتی و بین النسلی است خاطرنشان کرد: تمام سرمایه و منابع مالی این سازمان از محل حق بیمه پرداختی کارگران تامین شده است.

به گزارش ایسنا، رییس جمهور روز دوشنبه در دیدار با مسئولان وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد شستا سال آینده به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید