صدقی: بازیکنان اینلاین هاکی هیچ درآمدی ندارند

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :497327

سرمربی تیم‌های ملی مردان و بانوان اینلاین هاکی ابراز امیدواری کرد که مسئولان ورزش توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.

کاوه صدقی، سرمربی تیم‌های ملی مردان و بانوان اینلاین هاکی ایران در خصوص پایان رقابت‎های لیگ برتر بانوان، اظهار داشت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا از محل تمرین تیم شهر ری که به عنوان قهرمانی لیگ برتر اینلاین هاکی بانوان دست یافت، بازدید کردم. شرایط تمرینی این تیم که 3 نماینده در مسابقات قهرمانی آسیا داشت، شگفت زده‌ام کرد. این تیم در زمینی تمرین می‎کند که به هیچ وجه استاندارد نیست و قهرمانی آنها در لیگ برتر، کار بزرگ و قابل ستایشی است.

وی ادامه داد: شیخ جعفری سرمربی شهر ری، با دست‎های خالی و با پشتکاری عالی و البته با اتکا به دانش روز، شاهکار کرد و باید به او بابت قهرمانی تیمش در لیگ برتر، تبریک گفت.

سرمربی تیم ملی مردان و زنان افزود: مدال برنز ارزشمند دختران در رقابت‎های قهرمانی آسیا که در نوع خودش بی‎نظیر بود، باعث شد که خون تازه‌ای در رگ‌های اسکیت هاکی زنان ایران تزریق شود. لیگ امسال از نظر کمی و کیفی نسبت به ادوار گذشته پیشرفت زیادی داشت، به طوری که هیچگاه لیگ دختران با این تعداد تیم و ورزشکار برگزار نشده بود.

صدقی خاطرنشان کرد: در لیگ سال جاری اهمیت دروازبان بیش از پیش مشخص شد. تیم شهر ری از یک دروازه‌بان خوب که اتفاقاً این بازیکن سنگربان نخست تیم ملی هم هست، بهره می‎برد. همین موضوع یکی از عوامل اصلی قهرمانی شهر ری در سال جاری بود.

صدقی گفت: وقتی به لیگ فصل جاری نگاه می‌کنیم، در می‎یابیم که در هر تیم 2-3 بازیکن مستعد و خوب وجود دارد. این جای امیدواری دارد که سال آینده تیم ملی خوبی خواهیم داشت. برنامه‌ریزی ما در بخش دختران، کسب مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیایی2020 هند است و باید برای رسیدن به این امر تلاش بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه متاسفانه بازیکنان اینلاین هاکی ایران هیچ درآمدی ندارند، گفت: هزینه‎های این رشته بسیار بالاست و هر روز ادامه این ورزش برای این بازیکنان سخت‌تر می‌شود. آنها با جون و دل تلاش می‌کنند و با هزینه شخصی مسیر را ادامه می‎دهند. امیدوارم توجه بیشتری به این رشته ورزشی شود، چرا که اینلاین هاکی راه مدال‌آوری را فرا گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید