آغاز به کار قرارگاه نوروزی ناجا

    کد خبر :497316
قرارگاه نوروزی ناجا

فرمانده نیروی انتظامی از آغاز به کار قرارگاه نوروزی ناجا خبر داد.

سردار حسین اشتری در مراسم آغاز به کار قرارگاه نوروزی ناجا – که صبح امروز در معاونت عملیاتی ناجا برگزار شد – اظهار کرد: امروز سامانه پایش تصویری قرارگاه نیروی انتظامی نیز افتتاح شد و تعداد سامانه‌های ما از چهار سامانه به ۲۰ سامانه رسید. تمام مأموریت‌های پلیس‌های تخصصی در این سامانه قابل رؤیت است و این مهم سبب افزایش اشراف اطلاعاتی ما نیز خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سامانه در بهبود ارائه خدمات به شهروندان نیز مؤثر است، گفت: این سامانه سبب امنیت و آرامش شهروندان در ایام نوروز خواهد شد.

به گفته‌ فرمانده نیروی انتظامی تمام این سامانه‌ها تولید داخل و ساخت پژوهشگران کشورمان است.

اشتری با بیان این که قرارگاه نوروزی ناجا و مرفوک (مرکز فرماندهی و کنترل) از امروز فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: قرارگاه ترافیکی ما نیز از ۲۴ اسفند ماه فعالیت خود را شروع کرده و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده فعالیتش ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر ضرورت استفاده از فناوری و دانش روز اظهار کرد: هرچه ما بتوانیم از تکنولوژی و دانش روز استفاده کنیم، خدمات ما کیفیت بیشتری خواهد داشت و رضایتمندی مردم از ما نیز افزایش می‌یابد.

اشتری درباره اقدامات پلیس در ایام نوروز خاطرنشان کرد: در ایام نوروز ماموران ما تعطیلات نوروزی خود را در خدمت مردم و در کنار شهروندان می‌گذرانند و در آماده‌باش کامل هستند. در این ایام بیش از ۱۵۰ هزار نیروی پلیس به‌صورت تمام وقت درحال فعالیت خواهند بود علاوه بر آن از ظرفیت پلیس‌های افتخاری و دیگر نیروها نیز استفاده می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، وی درباره‌ مجموعه‌های فعال در طرح نوروزی گفت: پنج تا هشت دستگاه دیگر نیز در زیر مجموعه قرارگاه نوروزی ناجا فعالیت خواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید