تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال راهی سوچی شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۴۸
    کد خبر :497173

ملی‌پوشان فوتبال بانوان ایران برای حضور در تورنمنت بین‌المللی کوبان راهی سوچی روسیه شد.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جهت شرکت در تورنمنت بین المللی کوبان اسپرینگ 2019- روسیه ملی پوشان زیر 19 سال کشورمان بامداد امروز چهارشنبه 8 اسفند ماه از ساعت 4:30 تهران را به مقصد سوچی ترک کردند تا به مصاف رقبای خود در این تورنمنت بروند.

بازیکنان در این تورنمنت با تیم های بلاروس، آذربایجان، روسیه و ایران به رقابت با یکدیگر می پردازند.

کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان گفت: پس از بازیهای میانمار به مدت دو ماه اردوهای تیم به خاطر امتحانات و شرایط درسی بازیکنان برگزار نشد و سپس اردوهای تدارکاتی را آغاز کردیم تا بتوانیم در مرحله دوم رقابتهای قهرمانی فوتبال زیر19 سال اسیا عملکردی موفق داشته باشیم.

وی ادامه داد: در اردوهای تدارکاتی متاسفانه بازیکنان هماهنگی لازم را نداشت و ما باید برنامه ریزی برای هماهنگ شدند آنها انجام می دادیم که این امر اتفاق افتاد اما از روند برنامه های خود کمی عقب ماندیم.

خسرویار گفت: حضور در تورنمنت کوبان اسپرینگ باعث می شود تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند، به هماهنگی برسند، نقاط ضعف و قوت تیم مشخص شود، تجربه کسب کنند و مدیریت کردن در بازی را یاد بگیرند و در نهایت کادر فنی ارزیابی دقیقی نسبت تک تک بازیکنان خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان در پایان عنوان کرد: رقابت با تیم های روسیه، آذربایجان و بلاروس باعث می شود بازیکنان آمادگی خوبی کسب کنند. برای هر بازی برنامه خاص خود را داشته و امیدوارم که عملکرد موفقی داشته باشیم. در تورنمنت های دوستانه و بازیهای تدارکاتی دنبال نتیجه نیستیم بلکه هدفمان این است که تیم را به اوج آمادگی خود برسانیم تا در مسابقات اصلی با بهترین شرایط حضور یابند و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید