استاندارد دو خط دیزین تایید شده

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۶:۴۷
    کد خبر :496947
استاندارد دو خط دیزین

بهره بردار مجموعه بین المللی اسکی دیزین تاکید کرد که استاندارد بودن دو خط این پیست تایید شده است.

شهیار افشار بهره بردار مجموعه بین المللی اسکی دیزین در نشست خبری امروز خود در جمع خبرنگاران گفت: من در سیستم اسکی به دنیا آمده و بزرگ شده ام و در حد توان خودم کار انجام داده ام. من شاگردی پدرم را می کردم و از ایشان یاد می گرفتم. در سن ۱۶ سالگی مدیریت پیست شخصی در آبعلی را بر عهده گرفتم و تا سال ۸۰ مشغول کار مدیریت پیست بودم.

وی افزود: پدر من چندین پیست را احداث کردند و من هم شاگردی شان را انجام می دادم. در تمام دنیا ورزش اسکی به امکانات زیادی نیاز داشته است اما متاسفانه در کشور ما کمتر به این موضوع پرداخته شده است.

افشار ادامه داد: در ورزش اسکی از نوک انگشتان پا تا فرق سر درگیر این ورزش است. من بهره برداری دیزین را بر عهده گرفتم و سعی کردم در حد توان با کمک از مدیران و متخصصان این کار را جلو ببریم. درصد بالایی موفق بودیم و درصد رضایت مردم این را نشان می دهد.

وی افزود: سعی کردیم کمبودها را جبران کنیم و سعی مان را کردیم تا کارها را به روز رسانی کنیم. اگر به چارت مدیریتی دیزین توجه شود هیچ فردی خارج از اسکی باز نداریم.

بهره بردار مجموعه بین المللی اسکی دیزین ادامه داد: اسکی بیزینس ما نیست بلکه عشق و لذت ما است. دیزین ملک شخصی ما نیست بلکه برای نظام است. سعی ما بر این است که آبروی نظام را حفظ کنیم و با سرویسی که در آنجا می دهیم به نظام و ملت شریف ایران خدمت می کنیم.

در ادامه این نشست قربانعلی سولقانی مدیر پیست دیزین گفت: از سال ۷۶ بعنوان مدیر مجموعه دیزین در خدمت پیست بودم. وسعت دیزین ۵۵۰ هکتار است و خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته ۷ ماشین برفکوب آماده سازی پیست را بر عهده دارند. این در حالی است که حدود ۴۰ درصد از فضای دیزین در حال بهره برداری است و ظرفیت بیشتری نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از توریست ها و عزیزان ما در سفارتخانه ها راحت تر هستند تا از محور شمشک به دیزین تردد کنند و همه تمهیدات انجام شده تا این محور بازگشایی شود که این اتفاق هم افتاد.

وی افزود: در سال جاری شاهد میزبانی رقابتهایی بودیم و در روزهای آینده هم میزبان مسابقات اسکی کوهستان هستیم. ان شاالله بعد از فصل اسکی جاری برنامه توسعه دیزین، ایجاد پیست شب و استانداردسازی کلیه خطوط را در دستور کار داریم.

افشار در پاسخ به سوالی در خصوص استاندارد سازی پیست دیزین گفت: استاندارد دو خط تایید شده است و در آینده نزدیک استاندارد کلیه خطوط را دریافت می کنیم.

وی در خصوص استاندارد جاده شمشک به دیزین گفت: اداره راهداری به نکاتی اشاره داشتند و راه بالا را بازگشایی کرده ایم. خوشبختانه با نگاه کارشناسی و کار تخصصی مشکلات حل شده و تایید اداره راهداری هم اخذ شده است.

افشار در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه آیا مقصر فوت کارگر جان باخته در جاده شمشک به دیزین مشخص شده است یا خیر ادامه داد: پرونده هنوز در جریان است و قطعا دیه پرداخت می شود.

وی همچنین از مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و همچنین کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به خاطر همکاری و حمایت هایی که داشته اند تشکر کرد.

همچنین سولقانی در پاسخ در خصوص دستگاه های برفکوب متعلق به تفته بهره بردار سابق گفت: این دستگاه ها خوشبختانه در زمان ما توسط شرکت بامپاد خریداری شده است و بعد از تغییر و تحولات شرکت رایکا توسعه کیش این توافق انجام شد که سه سال آخر بهره برداری زیر نظر تفته انجام شود. تفته پیشنهاد داد که در خصوص بهره برداری این ماشین ها ماهیانه مبلغی به عنوان اجاره پرداخت شود و تاکنون ضمن پرداخت ۳۰۰ میلیون بابت اجاره دستگاه دریافت کرده است. بامپاد بعنوان بخش خصوصی نمی توانست ماشینی را وارد کند و از تعرفه دولتی به اسم فدراسیون وارد شده و شرکت بامپاد خریداری شده است.

افشار در پاسخ به سوال مهر در خصوص قرارداد خود عنوان کرد: قرارداد من یک ساله است و بستگی به وزارت ورزش و جوانان دارد که ادامه همکاری داشته باشیم یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید