باشگاه چلسی، دروازه بان جنجالی را جریمه کرد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ ۸:۲۰
    کد خبر :496462

ساری و باشگاه چلسی تصمیم گرفتند دروازه بان جوان اسپانیایی را فقط به اندازه دستمزد یک هفته اش جریمه کنند و محرومیتی در کار نیست.

پس از اتفاقات فینال لیگ کاپ مقابل منچسترسیتی، انتظار می‌رفت باشگاه چلسی برخورد شدیدی با کپا آریزابالاگا داشته باشد اما سرانجام دقایقی قبل مشخص شد محرومیتی برای او در نظر گرفته نشده و فقط به اندازه دستمزد یک هفته اش جریمه شده است.

به گزارش مشرق، در بیانیه باشگاه چلسی آمده است که امشب مسئولان این باشگاه همراه با کپا و ساری با یکدیگر به گفتگو پرداختند و در نهایت تصمیم بر این شد که محرومیتی در کار نباشد و دستمزد یک هفته این بازیکن به عنوان جریمه به امور خیریه باشگاه اختصاص یابد.

کپا در این مورد گفت:بسیار خوشحال هستم که با چلسی در اولین فینال لیگ کاپ خود حاضر شدم و به عملکرد بسیار خوب تیم در این بازی بسیار افتخار می‌کنم. در مورد اتفاقات این بازی خیلی فکر کردم؛ اگرچه یک سو تفاهم بزرگ پیش آمد اما من هم اشتباه کردم چون به درستی شرایط را مدیریت نکردم. در برخورد با آن وضعیت، اشتباه بزرگی از من سر زد. حالا می‌خواهم از فرصت استفاده کنم و از مربی، کابایرو، هم تیمی‌ها و مجموعه باشگاه عذرخواهی نمایم. این کار را قبلاً هم انجام دادم و حالا می‌خواهم از هواداران چلسی هم عذرخواهی کنم. من از این اتفاقات، درس بزرگی گرفتم و حالا کاملاً در اختیار باشگاه هستم و هرگونه تنبیه انضباطی از سوی باشگاه را مناسب می دانم و می‌پذیرم.

مائوریتزیو ساری نیز گفت:من و کپا در مورد این قضیه صحبت کردیم. مکالمه خوبی بود. دیروز یک سو تفاهم بزرگ پیش آمد و البته که کپا می‌پذیرد در نحوه واکنش نشان دادن به آن شرایط، اشتباه بزرگی مرتکب شده است. او از من، هم تیمی‌هایش و باشگاه عذرخواهی کرد. حالا به باشگاه مربوط می‌شود که مطابق با قوانین داخلی اش، اگر لازم می‌داند با او برخورد انضباطی داشته باشد اما از نظر من این قضیه تمام شده است. کل تیم باید این موضوع را پشت سر بگذارد و حالا لازم است روی بازی بعدی تمرکز کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید