آماده اجرای توافق سوئد هستیم

    کد خبر :496362
توافق سوئد

رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) به امارات درباره تشدید حملات نظامی در الحدیده هشدار داد.

به گزارش بازتاب، به نقل از المسیره، عبدالملک الحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) اعلام کرد: در زندگی اهل بیت، درس‌های مهمی وجود دارد که ما برای پایبندی و استقامت در مواجهه با سختی‌ها به آن نیاز داریم.

وی با اشاره به توافق صورت گرفته میان طرف‌های یمنی در سوئد، گفت: ما آماده اجرای توافق سوئد هستیم و گام اول را در بندر الحدیده برداشتیم.

حوثی تصریح کرد: جنگ امروز برای شکست ملت یمن و از بین بردن اتحاد و یکپارچگی آنها است تا در یک موضع که آزادی و استقلال آنها را تضمین می‌کند، متحد نشوند.

رهبر انصارالله ادامه داد: دشمن درحال تشدید تجاوزات خود در جبهه های مختلف است. ما باید در وضعیت هوشیاری و آمادگی بالا باشیم و ما باید کاملا هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: دشمن با دشوارهای نظامی زیادی در الحدیده روبرو است و وجهه آن در دنیا خدشه دار شده است و در این زمینه مشکلات دارد.

رهبر انصارالله یمن تاکید کرد: به امارات توصیه می کنم که به روند تشدید حملات نظامی بازنگردد. اگر در راستای تشدید اوضاع نظامی در الحدیده حرکت کردند ما گزینه هایی داریم. طرف دیگر از انجام توافق سرباز می زند و به تعهدات خود در زمینه موضوعات مربوط به اسیران و اقتصاد عمل نمی کند.

عبدالملک الحوثی افزود: دشمنان ما در ایجاد مشکلات نژادی و منطقه ای حرکت می کنند. موضوعات نژادی رفتار جاهلی و شیطانی است. وظیفه دینی ایجاب می کند که متحد باشیم و ملت ما باید امت واحده باشند. تکفیری ها در راستای دامن زدن به مشکلات مذهبی حرکت می کنند. اماراتی ها در راستای ایجاد اختلافات در مناطق جنوبی یمن حرکت می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید