رئیس کمیسیون طلا و جواهر: قیمت سکه و طلا کاهش جزئی داشت

    کد خبر :496153
کمیسیون طلا و جواهر

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا گفت: با توجه به ثبات قیمت ارز و طلا در بازار حباب سکه هم با ۱۰ هزار تومان کاهش به ۵۰۰ هزار تومان رسید.

محمد کشتی‌آرای، رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص وضعیت امروز بازار سکه و طلا به اعتمادآنلاین گفت: با شروع به کار بازار‌های جهانی امروز دوشنبه قیمت جهانی طلا با ۱ دلار افزایش به ۱ هزار و ۳۲۹ دلار و ۸۰ سنت رسید. با توجه به تثبیت نرخ ارز در بازار و همین‌طور قیمت جهانی در بازار امروز، بهای سکه و طلا در بازار داخلی با کاهش جزئی روبرو شد.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر اتاق اصناف در خصوص بهای انواع سکه در بازار امروز افزود: سکه بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان، سکه طرح جدید ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان و نیم‌سکه بهار آزادی هم با قیمت ۲ میلیون ۶۹۰ هزار تومان دادوستد شد. ربع‌سکه هم در بازار امروز با قیمت ۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه‌های ۱ گرمی هم با قیمت ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه گفت: هر مثقال طلای ۱۷ عیار که مبنای قیمت‌گذاری است ۱ میلیون و ۹۱۲ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۲۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۴۴۱ هزار و ۵۰۰ تومان خریدوفروش شد.

کشتی‌آرای افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۴۹۰ هزار و ۵۰۰ تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۵۱۵ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۵۳۹ هزار و ۷۰۰ تومان و هر گرم طلای ۲۴ عیار هم با قیمت ۵۸۸ هزار و ۷۰۰ تومان خریدوفروش شد.

این فعال بازار طلا در پایان گفت: با توجه به ثبات قیمت ارز و طلا در بازار حباب سکه هم با ۱۰ هزار تومان کاهش به ۵۰۰ هزار تومان رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید