موزیلا با مرورگر فایرفاکس از هولولنز 2 پشتیبانی می‌کند

  • آرشیو
  • دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴
    کد خبر :495926

موزیلا قصد دارد با مرورگر فایرفاکس خود موسوم به Firefox Reality از هولولنز ۲ آخرین هدست واقعیت مجازی مایکروسافت پشتیبانی کند.

جدیدترین هدست واقعیت افزوده مایکروسافت، هولولنز ۲ با تراشه اسنپدراگون ۸۵۰ و قیمت ۳۵۰۰ دلاری رونمایی شد و موزیلا یکی از اولین توسعه‌دهندگانی است که قصد پشتیبانی از هدست واقعیت افزوده جدید را دارد.

موزیلا قصد دارد با با مرورگر Firefox Reality از هولنز ۲ پشتیبانی کند. Firefox Reality همان مرورگری است که موزیلا برای هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده توسعه داده است و در حال حاضر در دسترس هدست‌های اچ‌تی‌سی وایو، آکیولس گو و هدست‌‌‌های گوگل دی دریم قرار دارد.

موزیلا نمونه‌ی اولیه‌ی ‌مرورگر Firefox Reality را برای هدست واقعیت مجازی هولولنز ۲ توسعه داده و قصد دارد با این مرورگر، از هدست واقعیت افزوده اصلی هولولنز نیز پشتیبانی کند. انتظار می‌رود هدست جدید مایکروسافت فصل تابستان به بازار عرضه شود. به‌نظر می‌رسد تا زمان عرضه‌ی هولولنز ۲، موزیلا نیز بتواند مرورگر جدید را برای آخرین سخت‌افزار مایکروسافت توسعه دهد. از سوی دیگر موزیلا در حال توسعه‌ی پلتفرم Servo است. پلتفرم جدید موزیلا از واقعیت ترکیبی (Mixed Reality) پشتیبانی خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید