تکذیب تحویل باشگاه سپیدرود به اداره کل ورزش و جوانان گیلان

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۷
    کد خبر :495814

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: ما نه چیزی را دریافت کردیم و نه قبول کردیم که تیم را تحویل بگیریم.

تیم سپیدرود این روزها با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند، علاوه بر مشکلات مالی که مانند سایر تیم‌های لیگ برتری گریبانگیر قرمزهای شهر رشت است ماجرای استعفای علی کریمی هم حالا مشکلات این تیم را دو چندان کرده است.

شنیده می‌شود در حالی که قرار بود تمرین تیم سپیدرود امروز در ساعت 11 آغاز شود اما لیدرهای تیم به بازیکنان اعلام کردند با نبود علی کریمی از انجام تمرین خودداری کنند. ضمن اینکه روز گذشته اخباری مبنی بر ارسال نامه رسمی علی کریمی به اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان و همچنین قبول مسئولیت این اداره در خصوص نگهداری از باشگاه سپیدرود منتشر شد، اما در تماس با روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان مشخص شد که اخبار منتشر شده صحت ندارد.

سعید علیپور مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان در مورد این اخبار به فارس گفت: ما قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنیم به دنبال این هستیم که با علی کریمی صحبت کنیم که حداقل تا آخر فصل حضور داشته باشند. هیأت فوتبال استان گیلان نیز مسئولیت این موضوع را بر عهده دارند و در تلاش است که این بحران پشت سر گذاشته شود. ما هم هرگونه حمایتی را انجام خواهیم داد نمی‌دانم این خبرها را از کجا می‌آورند و واقعاً برای من جای سوال است.

علیپور در خصوص اینکه آیا اداره کل ورزش و جوانان مسئولیت باشگاه سپیدرود را بر عهده گرفته است، گفت: اصلاً چنین چیزی نبوده است، دیروز وکیل آقای کریمی به اداره کل آمدند و با مدیرکل این اداره صحبت کردند، خانم بخشی هم به وکیل ایشان و فرد دیگری که همراهش بود گفت من با علی کریمی صحبت می‌کنم که بماند و تا جایی هم که بتوانیم حمایت می‌کنیم. هیچ حرف دیگری زده نشد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان افزود: نه نامه‌ای از سوی وکیل آقای کریمی داده شده و نه در مورد این مسائل صحبتی شده که تیم واگذار شود. ما نه چیزی را دریافت کردیم و نه قبول کردیم که تیم را تحویل بگیریم. فعلاً می‌خواهیم آقای کریمی به کار خودش ادامه بدهد. تیم در شرایطی است که بازی‌های مهمی پیش‌رو دارد و برای ما مهم است که تیم در لیگ برتر بماند پس ان‌شاءالله دوستان به کارشان ادامه می‌دهند.

وی در پایان اظهار داشت: ما در حال مذاکره هستیم تا ان‌شاءالله برای حمایت از تیم کارهایی صورت بگیرد و ادامه همکاری با همین کادر فنی انجام شود.بحث دیگری هم روز گذشته مطرح شده بود که استاندار یک میلیارد کمک کرده اما در مورد این قضیه هم صحبتی نشده است . بعضی از اخبار مشخص نیست از کجا می‌آیند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید