شجاع‌مهر فینالیست شد/ تلاش شبانی و قاسمی برای کسب مدال برنز

  • ورزشی
  • دوشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۴۰
    کد خبر :495807

شیوا شجاع‌مهر ملی‌پوش ریکرو ایران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی راهی مرحله فینال شد.

در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان همبستگی کشورهای اسلامی که به میزبانی بنگلادش برگزار می‌شود، ملی‌پوشان ریکرو ایران در بخش انفرادی زنان و مردان در مرحله حذفی به رقابت پرداختند.

در بخش مردان، محمدصادق کبودانی بعد از استراحت در دور نخست، 6 بر صفر مقابل نماینده قرقیزستان پیروز شد. وی در ادامه حریفی از تایلند را شکست داد و گام به یک‌چهارم نهایی گذاشت. کبودانی در این مرحله مقابل نماینده میزبان 6 بر 4 مغلوب و حذف شد.

صادقی اشرفی دیگر کماندار کشورمان در نخستین مسابقه خود با نتیجه 6 بر 2 مقابل نماینده ترکمنستان پیروز شد اما در ادامه در دیدار با نماینده نپال 6 بر 2 مغلوب شد و کنار رفت.

رضا شبانی در دیدار با نمایندگانی از نپال و بنگلادش پیروز شد و به یک‌چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله در دیدار با کمانداری از نپال با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. شبانی در این مرحله مقابل 6 بر 2 مقابل نپال شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز مقابل نماینده هند قرار می‌گیرد.

به گزارش فارس، در بخش زنان، شیوا شجاع‌مهر مقابل نماینده الجزایر با نتیجه 6 بر صفر پیروز شد. در ادامه مقابل ورزشکاری از بنگلادش با نتیجه 6 بر 4 را شکست داد و راهی یک‌چهارم شد. شجاع‌مهر در این مرحله مقابل کمانداری از تاجیکستان با نتیجه 6 بر 4 به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد.

شجاع‌مهر در این مرحله مقابل کمانداری از هند در تیر طلایی پیروز شد و به فینال صعود کرد. وی فردا برای کسب مدال طلا به مصاف کمانداری از بنگلادش به میدان می‌رود.

نگار رجبی دیگر کماندار کشورمان در دیدار نخست مقابل کمانداری از کشور میزبان با نتیجه 7 بر یک شکست خورد و حذف شد.

نیلوفر علیپور در 2 دیدار خود با نتیجه مشابه 7 بر یک ورزشکارانی از قرقیزستان و آذربایجان پیروز شد و به مرحله یک‌چهارم صعود کرد. وی در این مرحله مقابل نماینده میزبان قرار گرفت و با نتیجه 7 بر 3 مغلوب شد.

پارمیدا قاسمی با برتری مقابل نمایندگان ترکمنستان و آذربایجان به یک چهارم نهایی صعود کرد. وی در این مرحله در تیر طلایی مقابل کمانداری از هند پیروز و راهی نیمه‌نهایی شد. وی در این مرحله مقابل حریفی از کشور میزبان در تیر طلایی شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند. وی برای کسب مدال برنز تلاش خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید