منتظرالمهدی: توجه به آسیب‌های اجتماعی از نان شب واجبتر است

    کد خبر :495419

مشاور فرمانده ناجا، گفت: توجه ویژه به حوزه پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی از نان شب واجبتر است.

سردار منتظرالمهدی در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تقدیر از آثار برتر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرم و آسیب های اجتماعی با بیان اینکه همه ما به این واقعیت اذعان داریم که جرم و کج روی چهره جامعه و شهروندان را مغموم می کند، اظهار کرد: توجه ویژه به حوزه پدیده‌ها و آسیب‌های اجتماعی از نان شب واجب‌تر است. در میان ابزارهای متعدد امروز، رسانه و سینما برای پرداختن به این حوزه از جایگاه برتری برخوردار هستند.

مشاور فرمانده ناجا، عنوان کرد: غول پنهان و حاکم قدرتمند ضمیر خودآگاه ما ۹۰ درصد افکار ما را کنترل می کند و تحت فرمان دارد. رسانه می‌تواند ضمیر ناخوآگاه ما را دست کاری کند. رسانه و سینما تاثیرات متفاوتی مانند تاثیرات نگرشی، شناختی و عاطفی است. نگرش، سازمان ارزشی ما و آن چیزی است که ما نسبت به آن پایدار هستیم و به راحتی می تواند رفتار ما را تغییر بدهد. حوزه رسانه در نتیجه همزادپنداری با مخاطب تاثیرگذاری دارد.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: به سبب واکاوی چند ساله در سمتی که دارم شاهد خلق آثار هنرمندان نامی کشور در حوزه‌های آسیب‌های اجتماعی بودم که ارشمند و قابل تقدیر است. به سهم خود از دست اندرکاران این جشنواره تقدیر و تشکر می‌کنم.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. سینا کاشانی گفت:

    هم اکنون که با این نظر رو ثبت می کنم
    قیمت هر مترمربع آپارتمان در شهر تهران به طور میانگین ۲۷ میلیون تومان است… برای خرید یک واحد ۷۵ متری، مبلغی حدود ۲ میلیارد تومان نیاز است. با حقوق کارگری مثلا ۵ میلیون تومان، با شرط عدم تغییر قیمت مسکن، ۳۳ سال زمان لازم دارد که فردی بتواند یک خانه بخرد که شب ها بتواند در آن بخوابد…
    کسی که خانه و سرپناه ندارد؛ نه نیازی به نان شب دارد و نه نیازی به پرداختن به آسیب های اجتماعی

دیدگاهتان را بنویسید