دی‌فرانچسکو: در خطر تساوی و حتی شکست بودیم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۰۷
    کد خبر :494669

اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو، سرمربی تیم فوتبال رم از عملکرد شاگردانش راضی نیست و می‌گوید تیمش نیاز به تغییر رویکرد دارد.

اوزه‌بیو دی‌فرانچسکو که شاگردانش شب گذشته (شنبه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا در دیداری خارج از خانه به لطف گل دقیقه 5+90 ادین ژکو با نتیجه 3 بر 2 از سد فروزینونه گذشتند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: به طور حتم، ترجیح می‌دهم عملکرد متفاوتی از خود به نمایش بگذاریم، اما ما در دوره دشواری از فصل به سر می‌بریم و همین باعث شده که نتوانیم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی افزود: ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم و باید رویکرد بهتری به بازی می‌داشتیم، این در حالی است که با این سبک بازی در خطر تساوی و حتی شکست بودیم. ما همیشه با حواس‌پرتی به دنبال راهی برای به دردسر انداختن خودمان هستیم. نکته مثبت این بازی این بود که ما پیروز شدیم، اما امیدوارم بتوانیم از این به بعد فوتبال بهتری به نمایش بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال رم تصریح کرد: بازی در دست ما بود و ما به جای اینکه کار فروزینونه را تمام کنیم، سعی کردیم کنترل بازی را در دست بگیریم. ما در طول فصل نشان داده‌ایم که قادر به ثمر رساندن گل هستیم اما در کنارش هم دروازه‌مان باز شده است، بنابراین باید پیشرفت کنیم.

به گزارش تسنیم ،دی‌فرانچسکو در ادامه در تمجید از مهاجم بوسنیایی‌اش که گل برتری رم را در این دیدار به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: من تنها تحت‌تأثیر گلزنی ژگو قرار نگرفتم و باید بگویم او سعی کرد هم‌تیمی‌هایش را هم به حمله کردن ترغیب کند و تیم را در زمین رهبری کرد. ادین باید همیشه اینطور باشد.

رم در بازی بعدی خود باید در دربی دلاکاپیتاله به مصاف لاتزیو برود و سپس خود را برای بازی برگشت مقابل پورتو در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید