گتوسو: نیمه اول بیشتر امپولی را قلقلک دادیم

  • ورزشی
  • شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۳۰
    کد خبر :493821

جنارو گتوسو، سرمربی تیم فوتبال میلان از عملکرد تیمش در نیمه اول مقابل امپولی اصلاً راضی نیست.

جنارو گتوسو که شاگردانش در ادامه روند رو به رشد خود شب گذشته (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وپنجم سری A ایتالیا در دیداری خانگی به برتری 3 بر صفر مقابل امپولی دست یافتند و فاصله خود با اینتر سوم جدولی را به یک امتیاز کاهش دادند، پس از این بازی به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: عملکردمان در نیمه اول را دوست نداشتم چون توپ را بدون تأثیرگذاری لازم در زمین به گردش در آوردیم، به طوری که بیشتر امپولی را قلقلک دادیم تا اینکه بخواهیم به آنها ضربه بزنیم. خیلی عصبانی بودم چون در ضدحملات اسیر امپولی شدیم و چنین اتفاقی نباید بیفتد.

وی افزود: در نیمه دوم باید بهتر حرکت می‌کردیم و اوضاع به طرز قابل‌توجهی بهتر شد. هواداران هم در نیمه دوم با ما بودند و تنها راه به دست آوردن دل هواداران، جنگیدن برای هر توپ است. 13 هفته تا پایان فصل باقی مانده و باید تنها به بازی بعدی خود فکر کنیم و نباید به وضعیت جدول توجهی کنیم. این درست است که میلان پیش از این در این مقطع در بین چهار تیم نبوده است، اما اکنون اینجا هستیم و می‌خواهیم با تمام قدرت پیش برویم.

به گزارش تسنیم ،سرمربی میلان که سیستم بازی تیمش را پیدا کرده و حالا با سیستم بازی 3-3-4 بازی می‌کند، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: مدتی از تیم راضی نبودم. ما در محوطه جریمه رقبا موثر کار نمی‌کردیم، توپ را خیلی آرام در زمین به حرکت در می‌آوردیم و حرکات درستی در زمین انجام نمی‌دادیم. به هر حال مقصر همه اینها من بودم و من اولین کسی هستم که باید مورد سرزنش قرار بگیرم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید