اولین پیروزی جلالی در شب اولین شکست قطبی

  • ورزشی
  • شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۱۰
    کد خبر :493801

تیم فوتبال نساجی در حالی نخستین پیروزی با مجید جلالی را به دست آورد که این پیروزی مصادف شد با اولین شکست افشین قطبی در فولاد.

از هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر روز گذشته تیم فوتبال نساجی میزبان فولاد بود و دو تیم در حالی با یکدیگر دیدار کردند که هر دو نسبت به ابتدای فصل تغییراتی روی نیمکت مربیگری شان داشتند.

فولاد از هفته پانزدهم افشین قطبی را به خدمت گرفت و نتایج درخشان قطبی با این تیم طی ۴ هفته اخیر از آنها تیمی قابل احترام و مدعی ساخته بود.

نساجی هم از هفته شانزدهم کارش را با مجید جلالی آغاز کرد. نماینده مازندران در لیگ برتر طی ۳ بازی قبلی که با هدایت مجید جلالی به میدان رفته بود به ۲ مساوی و یک شکست رسیده بود و پیروزی خانگی آنها مقابل فولاد اولین پیروزی مجید جلالی با این تیم بود.

در حالی قائمشهری ها به نخستین پیروزی خود با مجید جلالی دست پیدا کردند که قطبی برای اولین بار طعم شکست را با فولاد چشید تا اولین پیروزی جلالی با نساجی مصادف شود با اولین شکست قطبی در فولاد.

به گزارش مهر، این نتیجه باعث شد تا فاصله فولاد با استقلال به ۶ امتیاز افزایش پیدا کند تا این نتیجه بیشتر از آن که به درد نساجی ها بخورد، برای شاگردان شفر خوشایند باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید