«نقشه گوگل» اعتیاد به مواد مخدر کاربران را ترک می دهد

    کد خبر :493320
نقشه گوگل

نقشه گوگل با یک قابلیت جدید و فوق العاده کاربردی به کاربران خود کمک می کند در ترک اعتیاد به مواد مخدر موفق تر باشند. قابلیتی که نزدیک ترین مکان های حمایتگر و یاری رسان به معتادان را به سرعت مشخص می کند.

به گزارش انتخاب، گوگل در تلاش است برای مبارزه با بحران مواد مخدر، مکان هایی را که مردم می توانند از داروهای تجویزی خود برای درمان اعتیاد به مواد مخدر استفاده کنند مشخص کنند.

با کمک این قابلیت جدید در حال حاضر، کاربران می توانند به طور مستقیم محل دقیق جستجو را با تایپ کردن عبارت هایی مثل «نزدیک ترین مرکز ارائه مواد مخدر در نزدیکی من» یا «دفع دارو»، پیدا کنند. این مراکز مواد مخدر دافع اعتیاد یا داروهای استاندارد مشابه با مواد مخدر را به معتادان ارائه می دهند. افزون بر این ها کاربران می توانند به طور مستقیم از سایت های دفع مواد مخدر نیز خریداری کنند.

 

این مکان ها شامل شبکه ای از بیمارستان ها، داروخانه ها و ساختمان های دولتی است که مردم می توانند داروهایی را که ممکن است برایشان مفید باشد تهیه کنند. همانطور که این اعتیادها به مواد مخدر از طریق داروهای غیراستاندارد شروع می شود و گوگل در تلاش است این موضوع را کنترل کند.

گوگل برای اجرای این طرح با سازمان مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده، وزارت بهداشت و چندین کلینیک توانبخشی پس از اعتیاد معتبر همکاری داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید