سیف‌پور: قهرمانان المپیک و جهان چکیده کشتی هستند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۱۵
    کد خبر :493194

قهرمان سابق کشتی جهان گفت: بچه‌ها با من تماس می‌گیرند و محبت دارند، اما باید زودتر تکلیف ثبت نام از کاندیداها مشخص شود تا آقایان بتوانند برنامه‌های‌شان را اعلام کنند.

محمدابراهیم سیف پور در مورد انتخابات پیش روی فدراسیون کشتی گفت: این آقایانی که از آنها به عنوان نامزد انتخابات یاد می‌شود، از قهرمانان خوب کشتی ما هستند. خوب است که عنوان داران المپیک و جهان وارد عرصه شوند، کسانی که چکیده کشتی هستند شایستگی ریاست بر این رشته را دارند.

وی با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر ثبت نام از کاندیداها انجام شود، تصریح کرد: بچه‌ها با من تماس می‌گیرند و محبت دارند، اما باید زودتر تکلیف ثبت نام از کاندیداها مشخص شود تا آقایان بتوانند برنامه‌های‌شان را اعلام کنند و خبر قطعی از حضورشان در انتخابات بدهند.

سیف‌پور درباره وضعیت این روزهای کشتی اظهار داشت: جوانان خوبی در اختیار داریم، من خوشحالم که کار آنها را در جام تختی دیدم. البته به دلیل بیماری نتوانستم به کرمانشاه بروم اما از تلویزیون کشتی‌ها را تماشا کردم. رسول خادم برای این بچه‌ها خیلی زحمت کشید و اینها رشد کردند و آینده خوبی دارند.

به گزارش تسنیم ،این پیشکسوت کشتی تاکید کرد: ٤-٥ کشتی گیر خوب در جام تختی دیدم که مثل بچگی خودم بودند و انگار خودم را در وجود آنها می‌دیدم. کشتی گیرانی مثل امیرمحمد یزدانی، کامران قاسمپور، بهمن تیموری، یونس امامی و… ما از تلاش رسول خادم یک تیم جوانِ خوب داریم که اگر مربیان خوبی بالای سرشان باشد نتیجه می‌دهند. غلامرضا محمدی مربی خوبی است، کادر خوبی کنارش هستند قول می‌دهم در چند سال آینده مدال بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید