در توپ های ساده اشتباه کردیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۸:۵۳
    کد خبر :492682
پیمان اکبری

سرمربی تیم والیبال سایپا پس از شکست مقابل پیکان گفت: امروز اشتباهات فردی منجر شد بازیکنان از نظر روانی افت کنند و در نتیجه بازی را واگذار کردیم.

در روز نخست مرحله رفت رقابت های پلی آف والیبال، تیم سایپای تهران با نتیجه ۳ بر صفر مغلوب پیکان شد.

سرمربی تیم والیبال سایپاپس از شکست مقابل پیکان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به تیم پیکان خسته نباشید و تبریک می گویم. شاید تصور بازیکنان من نتیجه قبلی مقابل تیم پیکان بود که کسب کرده بودند. تاکید بسیاری به بازیکنانم کرده بودم تا آن بازی را فراموش کنند چرا که بازی در پلی آف بسیار متفاوت تراست.

اکبری گفت: ما بسیار در توپ های ساده مرتکب اشتباه شدیم که فکر می کنم به دلیل استرس بازیکنان بود. امیدوارم در بازی برگشت بهتر بازی کنیم و نتیجه دیگری رقم بخورد.

به گزارش مهر،وی درباره کمتر بازی دادن حمزه زرینی نیز گفت: برای من فرقی ندارد کدام بازیکن بازی می کند، هر بازیکنی که عملکرد بهتری داشته باشد او را به زمین می فرستم. ممکن است یک روز بهترین روز یک بازیکن نباشد و طبیعی است که من کس دیگری را جایگزین کنم.

پیمان اکبری در ادامه افزود: بازیکنانم امروز در برخی از توپ ها اشتباهات فردی داشتند و همین باعث شد از نظر احساسی و روانی افت کنند و موارد دیگر رخ دهد.

او درباره فشردگی برگزاری مسابقات نیز گفت: به هر حال شرایط به گونه ای رقم خورد که مسابقات باید تا ۲۵ اسفند به پایان برسد.

اکبری درباره حضور کولاکویچ در سالن مسابقه نیز گفت: حضور سرمربی در سالن بسیار خوب است. امسال شرایط با گذشته بسیار متفاوت بود و به دلیل نبود برخی ازملی پوشان در لیگ داخلی فرصت به بازیکنان جوانتر بیشتر داده شد تا آنها نیز خود را نشان دهند. همین مسئله می تواند باعث شد تا نیم نگاهی با این بازیکنان نیز شود و انگیزه آنها برای ادامه راه دوچندان شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید