ابرقهرمان زن به دنبال رکوردشکنی در گیشه

    کد خبر :492538
فیلم ابرقهرمانی مارول و دیزنی

کاپیتان مارول” سه هفته‌ی آینده و در تاریخ ۸ مارس روی پرده می‌رود.

فیلم ابرقهرمانی “کاپیتان مارول” (Captain Marvel) براساس آخرین برآوردها در افتتاحیه‌ی خود در آمریکای شمالی بیش از ۱۰۰ میلیون دلار خواهد فروخت و پرفروش‌ترین فیلم گیشه در هفته‌ی اول از تابستان گذشته به این سو وقتی که “دنیای ژوراسیک: قلمرو سرنگون” (Jurassic World: Fallen Kingdom) ۱۴۸ میلیون دلار فروش کرد، شناخته می‌شود.

در اولین فیلم ابرقهرمانی مارول و دیزنی با شخصیت اصلی زن، “بری لارسن” در نقش “کارول دنورز” یا “کاپیتان آمریکا” بازی می‌کند؛ یک خلبان نیروی هوایی که دارای قدرت‌هایی ویژه بوده و خود را در مرکز نبردی بین دو گروه بیگانه که خطرش زمین را تهدید می‌کند گرفتار می‌بیند.

“کاپیتان مارول” سه هفته‌ی آینده و در تاریخ ۸ مارس روی پرده می‌رود و این درحالی است که استودیوهای رقیب دیزنی که به آمار برآوردها دسترسی دارند معتقدند که فیلم با فروش بسیار بالایی مواجه خواهد شد. این فیلم به کارگردانی “آنا بودن” و “رایان فلک”، بیست و یکمین فیلم “دنیای سینمایی مارول” به شمار می‌رود و امیدوار است با رکورد فیلم پرفروش “واندر وومن” دی‌سی به کارگردانی “پتی جنکینز” و بازی “گل گدوت” برابری کند. آن فیلم در تابستان ۲۰۱۷ به نمایش درآمد و در اولین هفته‌ی اکران در آمریکای شمالی ۱۰۳ میلیون دلار فروش کرد و در پایان به فروش جهاینی ۸۲۱.۸ میلیون دلاری رسید که ۴۱۲.۶ میلون دلار آن به بازارهای داخلی اختصاص داشت.

آخرین فیلم “دنیای سینمایی مارول”، “مرد مورچه‌ای و زنبورک” (Ant-Man and the Wasp) جولای سال گذشته در افتتاحیه ۷۵.۸ میلیون دلار فروخت. اما “جنگ بی‌نهایت” (Avengers: Infinity War) در اواخر آپریل گذشته ۲۵۷.۷ میلیون دلار و “پلنگ سیاه” (Black Panther) چند ماه پیش از آن ۲۰۲ میلیون دلار در افتتاحیه فروخته بودند.

“ساموئل جکسون”، “بن مندلسون”، “جایمون هانسو”، “آنت بنینگ”، “جود لا”، “لی پیس”، “لاشانا لینچ”، “جما چان” و “کلارک گرگ” دیگر ستارگان فیلم “کاپیتان آمریکا” در نقش‌های مکمل‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید