نویر: مقابل لیورپول به خوبی فضاها را بستیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۲
    کد خبر :492140

مانوئل نویر، دروازه‌بان تیم فوتبال بایرن مونیخ می‌گوید نتیجه تساوی کسب شده در خانه لیورپول هم نتیجه بدی نیست.

مانوئل نویر، کاپیتان بایرن مونیخ در پی تساوی بدون گل شب گذشته (سه‌شنبه) این تیم در خانه لیورپول در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: می‌دانستیم که چه چیزی در آنفیلد در انتظارمان است. لیورپول بازیکنانی سرعتی در خط حمله دارد اما ما همکاری خوبی که با هم در زمین داشتیم، فضاها را به خوبی روی بازیکنان حریف بستیم. ما می‌خواستیم به نتیجه خوبی در این دیدار برسیم اما جای تأسف دارد که لیورپول هم دروازه‌اش را بسته نگه داشت. زدن گل در خارج از خانه همیشه خوب است اما ما در این بازی نتوانستیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه لیورپول خلق کنیم چون بیشتر به کارهای دفاعی مشغول بودیم. اکنون وضعیت بدی نداریم و قبل از بازی هم می‌گفتیم که نتیجه تساوی در این بازی هم نتیجه خوبی می‌تواند باشد.

خاوی مارتینس، هافبک اسپانیایی سرخپوشان مونیخی نیز اظهار داشت: بازی در آنفیلد یک رویا بود. به شخصه از عملکرد تیم و البته عملکرد خودم در این بازی راضی هستم اما ما در مورد 180 دقیقه بازی صحبت می‌کنیم و یک بازی دیگر در مونیخ مانده است. ما هنوز به چیزی نرسیده‌ایم و در بازی برگشت در مونیخ باید تمام توان خود را برای رسیدن به پیروزی به کار ببندیم. ما در این بازی مقابل یک حریف قدرتمند دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم، از این‌رو می‌توانیم راضی باشیم.

متس هوملس، مدافع ملی‌پوش باورایی‌ها هم تصریح کرد: ما می‌‌توانیم از عملکرد تک‌تک بازیکنان در این دیدار راضی باشیم. ما در زمین نظم لازم را داشتیم و دستورات تاکتیکی نیکو کواچ را هم به خوبی به اجرا گذاشتیم. مهم این بود که قدرت لیورپول را خنثی کردیم و کارمان را به خوبی انجان دادیم. هدف ما این بود که سه مهاجم حریف را مهار کنیم و موفق به این کار شدیم. اکنون شانس صعود 50-50 است، به همین خاطر باید در بازی برگشت به پیروزی برسیم. هیچ تیمی هم دوست ندارد در جو آلیانتس آره‌نا بازی کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید