هشدار فرمانده ناجا به تروریست‌ها و دشمنان

    کد خبر :491902
تروریست‌ها و دشمنان

فرمانده نیروی انتظامی به تروریست‌ها و دشمنان هشدار داد که منتظر پاسخ کوبنده ایران باشند.

سردار حسین اشتری در حاشیه نخستین سالگرد شهادت ماموران پلیس در خیابان پاسدارا ن با حضور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری چنین مراسم‌هایی برای زنده نگه داشتن یاد شهداست و کمتر از شهادت نیست، گفت: و ظیفه ماست که رشادت‌های شهدای عزیزمان را زنده نگه داشته و یادآوری کنیم چرا که نتیجه مجاهدت‌ها، ایثارگری‌ها و فداکارهای این عزیزان امنیت و آسایش و آرامشی است که امروز مردم عزیز مان دارند.

اشتری با اشاره به جنایت تروریستی اخیر در محور خاش – زاهدان در استان رسیستان و بلوچستان گفت: تروریست‌ها و دشمنان بدانند که با شهادت همکارانمان، عزم ما در مبارزه با آنان راسخ‌تر از گذشته خواهد شد و منتظر پاسخ کوبنده و انتقام جمهوری اسلامی ایران در پی جنایات اخیرشان باشند.

وی اضافه کرد: دشمن باید بداند با شهید کردن تعدادی از عزیزان در نیروهای مسلح نمی‌تواند به اهداف خود برسد و به طور حتم با اقتدار با افرادی که قصد خدشه وارد کردن به امنیت را داشته یا می خواهند ناامنی در کشور ایجاد کنند، برخورد خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت، سردار رادان رییس مرکز تحقیقات راهبردی ناجا، سردار ساجدی نیا، معاون عملیات ناجا و… حضور داشتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید