رئیس باشگاه اینتر: محال است ایکاردی را به یوونتوس بفروشیم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۰۶
    کد خبر :491863

رئیس باشگاه اینتر به شایعه انتقال مهاجم آرژانتینی تیمش به بانوی پیر واکنشی قاطع نشان داد.

استیون ژانگ رئیس چینی باشگاه اینتر تأکید کرد که احتمال پیوستن مائورو ایکاردی به یوونتوس در حد صفر است. با بروز اختلافات و یکسری درگیری‌ها میان ایکاردی و باشگاه اینتر که نشأت گرفته از تفاوت خواسته‌های طرفین برای تمدید قرارداد فی‌مابین بوده است، شایعاتی درباره احتمال پیوستن این مهاجم آرژانتینی به یوونتوس شکل گرفته است و با اظهارات اخیر فابیو پاراتیچی، مدیر ورزشی بانوی پیر – زمانی که او از ابراز بی‌میلی برای خرید ایکاردی خودداری کرد – به آنها دامن زده شده است.

با این حال استیون ژانگ فرزند مالک باشگاه اینتر که در نقش رئیس این باشگاه نیز فعالیت می‌کند، قویاً احتمال فروش ایکاردی به یوونتوس را رد کرد.

به گزارش تسنیم ،او روز گذشته (دوشنبه) پس از شرکت در جلسه اعضای هئیت مدیره باشگاه گفت: در فوتبال هرگز نمی‌شود گفت هرگز و در مورد تعامل با یوونتوس هم این موضوع صدق می‌کند. با این حال، در این مورد به خصوص محال است که ایکاردی به یوونتوس برود. ما هفته گذشته در مورد این موضوع بسیار صحبت کردیم و ما می‌خواهیم این داستان را تمام کنیم.

ژانگ افزود: ما در اینتر داریم برای تمدید قرارداد ایکاردی مذاکره می‌کنیم اما فلسفه باشگاه‌مان می‌گوید که همیشه تیم به بازیکن ارجح است. فعالیت‌های ما در بازار بعدی نقل و انتقالات بهتر از بازار قبل خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید