لگو استیشن فولکس واگن T2 در ابعاد واقعی ساخته شد!

  • خودرو
  • سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۰۵
    کد خبر :491794

بعد از ساخت لگو فول سایز مکلارن و بوگاتی، حالا نوبت به یک خودروی افسانه ای و تاریخی رسیده است تا در ابعاد واقعی ساخته شود.

فولکس واگن T2، استیشن معروف و افسانه ای کمپانی خودروسازی فولکس واگن برای سال ها در جهان فعالیت کرده است و حتی در برخی از کشورها هنوز هم تولید آن ادامه دارد. حال برای تقدیر از سابقه درخشان استیشن فولکس واگن T2، انتظار زیادی نیست که همانند مکلارن 720S و همچنین خودروی بوگاتی شیرون، یک نسخه فول سایز 1به 1 از این خودرو با استفاده از قطعات لگو ساخته شود و خوشبختانه چنین کاری انجام شده است.

از دقت طراحی و ساخت فولکس واگن T2 با استفاده از قطعات لگو همین بس که حتی قسمت “پاپ آپ” سقف اتومبیل هم با استفاده از لگو ساخته شده است و برای ساخت شیشه‌های اتومبیل از قطعات شفاف لگو استفاده شده است. این خودرو طول 5 متری، عرض 1.9 متری و همچنین ارتفاع حدودا 2 متری دارد که با حرکت دادن قسمت متحرک سقف اتومبیل می‌توان ارتفاع اتومبیل را در داخل و خارج از کابین 1 متر افزایش داد.

برای ساخت این اتومبیل منحصربه فرد از 400 هزار قطعه لگو استفاده شده است و همین موضوع باعث شده تا وزن 700 کیلوگرمی داشته و برای ساخت آن توسط افراد مجرب حدود 6 هفته وقت صرف شود. این درحالیست که سازندگان مدعی هستند برای ساخت این خودرو در مدل واقعی با استفاده از قطعات لگو بر روی 9 هفته برنامه ریزی کرده بودیم، با این حال تیم سازنده توانست در عرض 6 هفته کار ساخت را به پایان برساند.

این خودرو بین 20 الی 24 فوریه سال جاری در نمایشگاه سرگرمی و مسافرت F.RE.E که در شهر مونیخ آلمان برگزار شده است، به نمایش گذاشته می شود و بازدید کنندگان می توانند از تماشای این اثری هنری خلاق و منحصربه فرد لذت ببرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید