ماجرای سرقت 50 دوچرخه از هیئت دوچرخه‌سواری البرز چه بود؟

  • حوادث
  • سه شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۰۸
    کد خبر :491744
مجید سبزه پرور

رئیس هیئت دوچرخه سواری البرز گفت: خبر سرقت 50 دوچرخه از هیئت دوچرخه سواری شایعه است.

مجید سبزه پرور  با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص سرقت 50 دوچرخه از هیئت دوچرخه‌سواری استان گفت: هیئت دوچرخه سواری استان طی یک فقره چک اقدام به خرید تعدادی دوچرخه کرده بود که دبیر این هیئت پس از تحویل این دوچرخه‌ها، آنها را به اداره کل ورزش و جوانان ارجاع داده و بعد از آن دوچرخه‌ها به استانداری تحویل داده شده است.

سبزه پرور گفت: شاید بهتر بود دبیر هیئت قبل از تحویل دوچرخه‌ها به اداره کل ورزش و جوانان، آنها را به هیئت تحویل می‌داد تا بعد از بررسی‌های لازم فرایند تحویلشان به استانداری انجام شود ولی در کل هیچ سرقتی صورت نگرفته و دوچرخه ها موجود هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اعضای حرفه‌ای هیئت دوچرخه سواری استان بیش از 100 نفر و آماتورها هم حدود 900 نفر هستند، ادامه داد: به دلیل محدودیت‌های دوچرخه سواری برای بانوان از جمله تمرین در فضا و پیست خاص، نسبت ورزشکاران زن این رشته در مقایسه با مردان کمتر است.

سبزه‌پرور توضیح داد: در حال حاضر حدود 75 درصد رکاب زنان حرفه‌ای البرز مرد و مابقی زن هستند که امید است در آینده نزدیک شاهد افزایش جمعیت بانوان دوچرخه سوار استان باشیم.

وی با اشاره به برگزاری طرح استعدادیابی این رشته در مدارس عنوان کرد: طرح استعدادیابی انجام شد و حدود هشت نفر از جوانان و نوجوانان دوچرخه سوار البرزی برای شرکت در اردوی تیم ملی انتخاب شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید