جی ام سی آکادیا 2020 معرفی شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۴:۱۵
    کد خبر :491035

پس از 12 سال حضور شاسی بلند آکادیا،جی ام سی از نسخه فیس لیفت این خودرو با ظاهری تهاجمی تر رونمایی کرد.اکادیا 2020 علاوه بر تغییرات عمده در طراحی ،در بخش فنی با پیشرانه جدیدی عرضه خواهد شد . هچنین یک نسخه جدید به نام AT4 را به تریم‌های این خودرو اضافه کرده تا این محصول مطابق تمام سلایق مشتریان باشد.

GMC

GMC

در خصوص طراحی ظاهری این خودرو باید گفت که پیشانی آکادیا 2020 به طور کامل بازنگری شده و حالا از جلوپنجره بسیار بزرگ و چراغهای جدید LED بهره می برد که امضای C شکل زبان طراحی GMC در آن به چشم می خورد.این LED های C را در نمای عقب هم می توان دید. همچنین در جای جای نمای جلوی خودرو تریم AT4 استفاده از کروم دودی رنگ به ظاهری تهاجمی و خشن این بلند قامت غول پیکر کمک شایانی نموده است.

جی ام سی

جی ام سی

نمای داخلی این خودرو جدید جی ام سی تغییرات زیادی را تجربه کرده است.استفاده از کروم مات در کنار بکارگیری متریال چوب مانند ،فضای داخلی آکادیا را بیش از پیش جذاب نموده است.از جمله فناوری های اضافه شده به این خودرو باید به مواردی چون شارژ بی سیم ،دوربین دیجیتال با دقت بالا برای عقب و جلو خودرو اشاره کرد.

جی ام سی

جی ام سی

از برجسته ترین تغییرات جی ام سی بر روی این شاسی بلند آمریکایی ، اضافه کردن پیشرانه 2.0 لیتری تویین توربو اسکرول است .البته همچنان موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر خطی نسل قبلی بر روی این خودرو قابل عرضه بوده اما این کمپانی دیگر پیشرانه3.6 لیتری 6 سیلندر را بازنشسته کرده است.

جی ام سی

جی ام سی

پیشرانه 2.0 لیتری جدید جی ام سی قدرتی برابر با 230 اسب بخار و گشتاوری معادل 350 نیوتن متر را در اختیار راننده قرار می دهد. این پیشرانه به سیستم مدیریت سوخت فعال مجهز است تا زمانی که راننده نیازی به قدرت بیشتر ندارد دو سیلندر را از مدار خارج کند.پیشرانه فوق بصورت استاندارد در نسخه استاندارد تریم های Denaliو SLT عرضه خواهد شد.

GMC

GMC

مهندسان این شرکت برای انتقال قدرت پیشرانه از جعبه دنده 9 سرعته جدیدی استفاده نموده اند که در تمامی مدل ها بصورت استاندارد عرضه شده است. البته برای استفاده از جعبه دنده خبری از اهرم تعویض دنده نیست و این جعبه دنده از طریق GMC’s Electronic Precision Shift کنترل خواهد شد.

جی ام سی ضمن بازنگری در سیستم تعلیق اکادیا 2020 ازترمز های eBoost در مدلهای مجهز به پیشرانه 2.0 لیتری استفاده کرده که به سواری نرم تر و توقف در مسافت کمتر منجر شده است.

GMC به احتمال فراوان در یکی از نمایشگاه های پیش رو در آینده نزدیک از این خودرو رونمایی خواهد کرد و طبق وعده های داده شده تولید آکادی ازا بهار سال جاری در تاسیسات تنسی آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید