رونمایی از جدید ترین دستاوردهای نوین بانکی

    کد خبر :488930
بانکداری الکترونیک

امروزه به دلیل رشد روز افزون فن آوری های الکترونیکی و دنیای اینترنت، نظام بانکداری جهان به سرعت در حال توسعه خدمات غیرحضوری است به طوریکه در سال های اخیر با طراحی و پیاده سازی زیر ساخت ها و ابزار های نوین بانکی،بخش قابل توجهی از خدمات نسبتا پیچیده و پر ازدحام بانکی در بین کاربران تسهیل شده است.

به گزارش بازتاب، نوآوری در ارائه خدمات غیر حضوری بانکی فرایند رو به رشدی را طی می کند و همه ساله بسیاری از بانک و موسسات بزرگ دنیا ضمن برگزاری رویداد های مختلف ، خدمات و دستاورد های جدید خود را در این حوزه معرفی می کنند.

سال گذشته بانک ملی ایران هم به عنوان یکی از بانک های پیشرو در این حوزه ،اقدام به برگزاری مراسمی کرد که طی آن بخش قابل توجهی از خدمات و سرویس های نوین بانکی را معرفی نمود .

«کارت بانک سکه»، «توریست کارت»، دستگاه های VTM و CSR، «ملی بازار»، «ملی فاند»، «بانک آفیسر»، «شعبه نوجوان»، «چمدان سیار» و «رمز یک بار مصرف» از جمله سرویس هایی بود که در مراسم “ملی شو” سال گذشته رونمایی و معرفی شد.

ظاهرا بانک ملی امسال با انرژی بیشتری وارد این کارزار خواهد شد وطبق تازه ترین اخبار قرار است این بانک بزرگترین رویداد سالیانه خود را با محوریت معرفی خدمات جدیدتر درحوزه دنیای استارت آپ ها و فین تک ها برگزار نماید .

گفته می شود دوازده محصول جدید برای ارائه در این رویداد انتخاب شده که بخشی از آنها تاکنون در هیچ یک از بانک های داخلی اجرایی نشده است و برای اولین بار در این مراسم عرضه خواهد شد.

این خدمات عمدتا با استفاده از ظرفیت های علمی و دانشگاهی نخبگان داخلی ایجاد شده است که به نوبه خود نوآوری جدیدی در عرصه فناوری های نوین بانکی خواهد بود .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید