فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:

“امنیت” از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

    کد خبر :485918
امن‌ترین کشورهای جهان

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: ایران اسلامی امروز از امن‌ترین کشورهای جهان است و امنیت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

سردار حسن کرمی ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) و تبریک به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با اشاره به راه اندازی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی، اظهار داشت: برپایی نمایشگاه اقتدار و توانمندی نیروهای مسلح در این برهه از زمان کاری بسیار ارزشمند و به موقع بوده و فرصت و موقعیت مناسبی است تا قابلیت‌ها و توانمندهای ۴۰ ساله خود را در نیروهای مسلح به نمایش بگذاریم.

وی افزود: برپایی این نمایشگاه بازتاب مثبتی در تقویت روحیه مردم و تأثیرات بسیار خوبی در خارج از کشور داشته است، ایران اسلامی علی رغم همه سختی‌ها، مشکلات، تحریم‌ها و فشارهایی که از جوانب مختلف به کشور وارده شده، الحمدلله نیروهای مسلح امروز نه تنها خودکفا شده اند بلکه بسیاری از تجهیزات و تولیدات خود را نیز به سایر کشورها صادر می‌کنند که همه اینها به برکت انقلاب اسلامی است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در ادامه با اشاره به حضور پر رنگ نیروی انتظامی در این نمایشگاه در کنار سایر نیروهای مسلح، بیان کرد: نیروی انتظامی در حوزه تأمین امنیت به خوبی ایفای نقش کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تعامل سازنده بین نیروهای مسلح کشور باعث شده قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران هر روز افزون شود، ارتش، سپاه و نیروی انتظامی در کنار هم وقت خود را صرف خدمت به مردم کرده و تلاش می‌کنند با موفقیت در مأموریت‌های محوله در راستای تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

وی تفکر انقلابی را عامل برون رفت از مشکلات امروز جامعه دانست و تاکید کرد: نیروهای مسلح در حفظ آرمان‌های نظام نقشی تعیین کننده دارند و تحریم، نفوذ و انواع تهاجم دشمن با ترویج این تفکر، نقش برآب می‌شود.

به گزارش ایسنا، فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه نقش یگان ویژه در تأمین امنیت و آرامش عمومی برجسته، اثرگذار و انکار ناپذیر است، گفت: یگان ویژه یک نیروی پویا، فعال و ولایی است، بحمدالله یگان ویژه با محوریت قرار دادن مسیر تعالی و ایجاد روحیه انقلابی در بین کارکنان در جهت تحقق آرمان‌های والای نظام گام‌های مؤثری را برداشته و توانسته به یک توانمندی برسد که با آمادگی هر گونه تهدیدات داخلی و خارجی را با کم‌ترین هزینه و کمترین زمان مدیریت و دفع می‌کند.

بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، وی در پایان گفت: اقتدار و توانمندی یگان ویژه از ارکان اصلی برقراری نظم و امنیت در کشور است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید