تماشای «بی سایه» با طعم اعتراض کارگردان

فیلم «بی سایه» (یک‌ کامیون غروب) با اعتراض و دلخوری کارگردانش از هیات انتخاب جشنواره‌ی ملی فجر در جشنواره​ سی و پنجم جهانی فجر به نمایش درآمد.

 عصر سوم اردیبهشت ماه فیلم‌ «بی سایه» به کارگردانی ابوالفضل صفاری در پردیس سینمایی «چارسو» برای جمعی از هنرمندان داخلی و خارجی در بخش بازار جشنواره‌ی جهانی به نمایش درآمد.

صفاری پیش از نمایش فیلمش با اشاره به حضور معاون سفیر آلمان در سالن نمایش فیلم بیان کرد: با هزار بدبختی که پیش آمد بالاخره توانستیم یک اکران برای این فیلم بگیریم و حالا از منتقدان و خبرنگارانی می‌خواهم که ببینید چه ظلمی هیات انتخاب فجر به این فیلم کردند.

او که این فیلم را به طور مشترک با آلمان ساخته  است، با بیان اینکه منظورش از هیات انتخاب چهار نفر هیات به جز نرگس آبیار  و جمال امید است، با الفاظی خاص و عجیب  چهار عضو دیگر این  هیات را “سانسورچی” خطاب و ابراز تأسف کرد.

فیلم «بی سایه» که در یک منطقه کویری ساخته شده است، داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که در محل زندکی خود که شبیه کاروانسرا است پذیرای گردشگران هستند اما با ورود یک گروه موسیقی زیرزمینی به آنجا که یک زن ناشناس هم همراه آن‌هاست و با فشاری که برای تخلیه آن محل مواجه هستند، درگیر ماجراهایی می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید