«پدرام کریمی» مجری جشنواره شکوفه‌های گیلاس شد

پدرام کریمی به عنوان مجری جشنواره شکوفه‌های گیلاس انتخاب شد که به مناسبت جشن مبعث از چهارم تا ششم اردیبهشت ماه از شبکه یک پخش می‌شود.

جشنواره شکوفه های گیلاس به تهیه کنندگی احسان ارغوانی از ٤ تا ٦ اردیبهشت با حضور مردم، هنرمندان و خوانندگان مطرح به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) و با مشارکت شهرداری لواسان برگزار می شود. این جشنواره از ساعت ۱۶ تا ۲۴ در شهر لواسان برپا می‌شود و منتخب آن از ساعت ۲۳ تا ۲۴ از شبکه یک روی آنتن می رود.

علی مرادی، شهردار لواسان درباره برگزاری جشنواره شکوفه های گیلاس با مشارکت شبکه یک گفت: این جشنواره به مناسبت گرامیداشت مبعث با مشارکت شهرداری لواسان و شبکه یک برگزار می شود. در این برنامه با همکاری مردم قرار است پروژه های شهرداری لواسان همچون پیست دوچرخه سواری، چهار دریاچه برای رسوب گیری سد لیتان، گلخانه های مکانیزه، بوستان ها و … افتتاح شود.

وی ادامه داد: صدا و سیما رسالت بزرگی به دوش دارد و شبکه یک همیشه برای معرفی اقدامات خوب در کشور داوطلب است و ما هم تصمیم گرفتیم چنین جشنواره ای را با هم برگزار کنیم.

مرادی درباره حضور هنرمندان در این جشنواره گفت: در این برنامه از حضور هنرمندان به نام کشور در عرصه های مختلف دعوت می کنیم تا در این مناسبت بزرگ ما را همراهی کنند.

به گفته احسان ارغوانی، تهیه کننده این جشنواره، گفت و گو با هنرمندان در عرصه های مختلف، پخش موسیقی های سنتی و پاپ، تقلید صدا و اجرای برنامه برای کودکان بخش های مختلف این برنامه را شکل می دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید