دستگیری دو زورگیر در تهران

  • حوادث
  • پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۶:۱۷
    کد خبر :479596
زورگیر در تهران

ماموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر یک سارق و همدستش را که در حال تخریب تجهیزات عمومی و زورگیری از شهروندان بودند، دستگیر کردند.

در پی تماس برخی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و ارائه گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره درگیری و ایجاد رعب و وحشت و تخریب تیر برق و سطل زباله توسط تعدادی از شهروندان، تیمی از مأموران کلانتری برای بررسی موضوع از کلانتری ۱۶۱ ابوذر به محل اعزام شدند.
با حضور مأموران در محل اعلام شده توسط شهروندان، بلافاصله یکی از افرادی که اقدام به درگیری کرده بود دستگیر شد اما نفر دوم از محل درگیری فرار کرد. مأموران نیز بلافاصله طرح مهار و دستگیری فرد متواری را در دستور کار خود قرار دادند و بعد از مدتی متهم را در همان حوالی در حال زورگیری از خانمی مشاهده کردند، بنابراین با انجام عملیات تعقیب و گریز وی را دستگیر و به کلانتری محل منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین شمسایی، رئیس کلانتری ۱۶۱ ابوذر با تأیید این خبر گفت: علت درگیری صورت گرفته به علت مقاومت فرد مالباخته‌ای در مقابل سرقت خودرواش بوده است، طبق اعترافات متهمان و شواهد موجود، متهمان بعد از مقاومت کردن فرد مالباخته اقدام به تخریب تجهیزات شهری می‌کنند. همچنین متهم دوم نیز پس از فرار از محل حادثه مرتکب یک فقره زورگیری می‌شود. در حال حاضر نیز تحقیقات در خصوص جزئیات این پرونده ادامه دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید