سهام آسیایی به بالاترین میزان در ۴ ماه اخیر رسید

    کد خبر :479353
سهام آسیایی

پس از این که فدرال‌رزرو اعلام کرد در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره، صبر بیشتری به خرج خواهد داد، سهام آسیایی به بالاترین سطح ۴ ماهه خود رسیدند.

به گزارش بازتاب به نقل از رویترز، روز پنج‌شنبه، پس از این که فدرال‌رزرو اعلام کرد که تصمیمی برای افزایش بیشتر نرخ بهره ندارد و اشاره کرد که احتمالا با کند شدن اقتصاد جهانی، به چرخه افزایش نرخ بهره خود خاتمه می‌دهد، سهام آسیایی به بالاترین سطح ۴ ماهه خود رسیدند.

با تغییر موضع فدرال‌رزرو، سود اوراق قرضه به شدت کاهش یافت و دلار هم به پایین‌ترین نرخ در ۳ هفته‌ اخیر رسید. داده‌های تاجران اروپایی نشان می‌دهد، بازارهای این قاره روند رشد سهام آسیایی را ادامه خواهند داد و در مقادیر بالاتری باز خواهند شد. تا این لحظه فوتسی انگلیس ۰.۰۵ درصد رشد کرده و داکس آلمان و کاک فرانسه، هر کدام ۰.۳ درصد افزایش یافتند.

گسترده‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی در خارج از ژاپن، ۰.۹ درصد رشد کرد و به بالاترین سطح خود از ۴ اکتبر تا کنون رسید. همچنین نیکی ژاپن یک درصد جهش کرد.

کامپوزیت شانگهای علی‌رغم داده‌هایی که نشان می‌داد فعالیت‌های کارخانجات چین برای دومین ماه متوالی افت کرده است، ۰.۳ درصد رشد کرد. کاسپی کره‌جنوبی ۰.۳ درصد به ارزش خود افزود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید