اقدام عجیب ساری پس از باخت سنگین چلسی مقابل بورنموث

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۰۸
    کد خبر :479330

سرمربی تیم فوتبال چلسی پس از شکست سنگین مردانش در خانه بورنموث اقدامی غیرمنتظره انجام داد که برای خبرنگاران سؤال برانگیز بود.

شب گذشته (چهارشنبه) برای تیم فوتبال چلسی شبی برای فراموش کردن بود. شاگردان مائوریتزیو ساری در دیداری خارج از خانه از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس، مقابل بورنموث میانه جدولی با نتیجه عجیب 4 بر صفر تن به شکست دادند که سنگین‌ترین باخت‌شان از سال 1996 بود. هر 4 گل این بازی در نیمه دوم رقم خورد. اتفاق عجیب دیگری که در حاشیه این بازی رخ داد این بود که در پایان مسابقه ساری تمام دستیارانش را از رختکن بیرون کرد تا تنهایی و نزدیک به یک ساعت با بازیکنانش صحبت کرد و پس از آن هم در کنفرانس خبری شرکت کرد.

ساری در کنفرانس خبری گفت که از بازیکنانش خواسته به او بگویند چرا در نیمه دوم آنقدر از هم پاشیده بازی کردند. او گفت: من می‌خواستم به تنهایی با بازیکنانم حرف بزنم، بدون حضور هیچ شخص دیگری. لازم بود یکسری چیزها را بفهمم. اینقدر تفاوت در شیوه بازی یک تیم از یک نیمه تا نیمه دیگر غیرممکن است. من واقعاً نمی‌توانم درک کنم که چرا؟ دقیقاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. فردا می‌خواهم یک بار دیگر شانسم را امتحان کنم چون ما می‌خواهیم مشکل را حل کنیم. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم اما در نیمه دوم بعد از تنها دو دقیقه از شروع بازی گل خوردیم و بعد از آن دست از بازی کردن کشیدیم. بازیکنان ما برای خودشان بازی می‌کردند نه برای تیم و دفاع نمی‌کردند. فهمیدن اینکه چه اتفاقی افتاد واقعاً سخت است.

ساری افزود: چیزی که من در نیمه اول دیدم، وجود یکسری مشکلات بود که در نیمه دوم امکان برطرف کردن‌شان وجود داشت. ما هنوز 43 دقیقه وقت داشتیم پس می‌شد مشکل را حل کنیم اما نه با چنین واکنشی. به همین دلیل می‌گویم نمی‌توانم درک کنم چرا. بعد از بازی هم می‌خواستم دلیل همین موضوع را بفهمم. بلافاصله پس از بازی با بازیکنان صحبت کردم اما برای آنها هم سخت است که دلیلش را بگویند. من فردا دوباره از آنها می‌پرسم چون باید بفهمم که چرا این اتفاق رخ داد. من باید این مشکل را حل کنم.

به گزارش تسنیم ،ساری در پاسخ به این سؤال که آیا مشکل کار بیش از اندازه قابل پیش‌بینی بودن سیستم بازی چلسی است، عنوان کرد: خیر. بازی کردن مقابل چلسی برای تیم‌های دیگر کار آسانی نیست. من فکر می‌کنم که ما در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم و فقط در فاز هجومی مشکلاتی داشتیم. ما باید از هواداران‌مان عذرخواهی کنیم. امکان باخت در هر مسابقه‌ای وجود دارد اما نه به این شکل. باید مشکل را حل کنیم. باید بفهمیم ایراد کار کجاست. احساس می‌کنم جایگاهم به خطر افتاده؟ خیر. من فقط احساس سرخوردگی می‌کنم و تحت فشار نیستم. من تأثیر کارم را بر بازی تیم نمی‌بینم و به همین دلیل ناراحتم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید