کازان برای بازی‌های اروپایی 2023 اعلام آمادگی می‌کند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۳۳
    کد خبر :479222

رئیس کمیته المپیک روسیه از آمادگی کازان برای میزبانی بازی‌های چند رشته‌ای حمایت کرد.

کازان در نظر دارد برای میزبانی بازی‌های اروپایی در سال 2023 اعلام آمادگی کند. این اتفاق بعد از تمایل روسیه برای میزبانی مسابقات چند رشته‌ای رخ داد.

پوزدنیاکوف رئیس کمیته المپیک روسیه حمایت خود را از شهر کازان برای میزبانی این بازی‌ها اعلام و تاکید کرد این شهر آماده است تا میزبانی مسابقات چند رشته‌ای را در بالاترین سطح برگزار کند.

کازان در سال 2013 میزبان مسابقات یونیورسیاد بود و در سال 2015 نیز مسابقات جهانی شنا را برگزار کرد. این شهر همچنین سال 2018 نیز یکی از شهرهای میزبان جام جهانی فوتبال بود و حالا در نظر دارد برای بازی‌های اروپایی در سال 2023 اعلام آمادگی کند.

اعلام آمادگی روسیه برای این بازی‌ها در حالی است که این کشور به دلیل دوپینگ‌هایی که ورزشکارانش در رشته‌های مختلف داشته‌اند از برخی از میادین بین‌المللی محروم بوده‌اند.

به گزارش فارس، سوچی روسیه در سال 2014 میزبان المپیک زمستانی بود که بعدها رسوایی‌های دوپینگ ورزشکاران این کشور سروصدای زیادی به پا کرد به طوری که کمیته بین‌المللی المپیک در نظر گرفت دوباره نمونه‌های اخذ شده در المپیک پکن و لندن را مورد آزمایش قرار دهد. در این 2 المپیک نیز نمونه‌های زیادی مثبت اعلام شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید