سهمیه طرح ترافیک خبرنگاران حذف نشده است

    کد خبر :478736

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه سهیمه طرح ترافیک خبرنگاران حذف نشده است، گفت: سهمیه همانند سال گذشته است اما اگر محدوده طرح تغییر کند در سهمیه ها نیز تغییراتی ایجاد می شود.
محسن پورسیدآقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران در خصوص طرح ترافیک خبرنگاران در سال 98، گفت: سهمیه خبرنگاران حذف نشده و لایحه را به شورای شهر داده‌ایم.
وی در پاسخ به این پرسش که برخی اعلام کرده‌اند قرار است کارت‌های 2 میلیونی برای خبرنگاران شارژ شود و دیگر به آنها سهمیه‌ای ندهند، گفت:‌کمیته‌ای در شورای شهر تشکیل شده و پیشنهاداتی مطرح شده است که به جای طرح ترافیک کارت تردد دهند اما هنوز چیزی تصویب نشده و ما تابع شورا هستیم.
پورسیدآقایی با بیان اینکه هر نظری که کمیته فرهنگ و رسانه شورا بدهد ما تبعیت می‌کنیم،‌گفت: پیشنهاد حذف طرح داده نشده است.
وی در خصوص میزان سهمیه خبرنگاران در سال آینده گفت:‌میزان سهمیه مانند سال گذشته است اما اگر محدوده طرح ترافیک افزایش پیدا کند قطعا در میزان سهمیه‌ها نیز تغییراتی ایجاد می‌شود.
به گزارش فارس،به گفته پورسیدآقایی طرح خبرنگاران هم مانند سایرین احتمالاً  20 درصد افزایش می‌یابد ما لایحه افزایش قیمت را به شورا داده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید