کاهش محسوس دما در شمال شرق ایران

    کد خبر :478418
سازمان هواشناسی

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با شاره به بارش باران و برف در نوار شمال شرقی کشور طی روز جاری، گفت: فردا و پس‌فردا (11 و 12 بهمن) آسمان غالب مناطق کشور صاف خواهد بود.

احد وظیفه در مورد شرایط جوی کشور  اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در اوایل وقت امروز (چهارشنبه ۱۰ بهمن) برای نواحی شمال شرق کاهش محسوس دما و بارش باران و در ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی بارش برف و کولاک و در بخش‌هایی از شرق کشور بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از اواخر وقت امروز در سواحل دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما و برای استان‌های گیلان و اردبیل، گاهی وزش باد شدید انتظار می‌رود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، گفت‌: فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ بهمن) برای اغلب مناطق کشور آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود و از بعد از ظهر فردا در نواحی شمال شرق کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد.

به گفته وظیفه، امروز (چهارشنبه ۱۰ بهمن) نواحی شرقی دریای خزر مواج است.

این کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، گفت‌: فردا آسمان تهران صاف تا کمی ابری است با بیشینه و کمینه دمای ۱۴ و شش درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین پس فردا (جمعه ۱۲ بهمن) هوای تهران صاف و گاهی همراه با وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۴ و شش درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید