گتوسو: پیاتک مهاجمی مرگبار است

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۳۵
    کد خبر :478404
فوتبال جهان

سرمربی تیم فوتبال میلان از مهاجم جدید تیمش که با گل‌های خود مسبب صعود روسونری به نیمه نهایی کوپا ایتالیا شد، تمجید کرد.

جنارو گتوسو پس از برد خانگی 2 بر صفر میلان مقابل ناپولی در یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا و صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها، نخست به تمجید از مهاجم لهستانی جدید تیمش کریستوف پیاتک پرداخت، کسی که با دو گل خود در نیم ساعت نخست اولین حضور 90 دقیقه‌اش در ترکیب روسونری زمینه‌ساز برد ارزشمند این تیم شد.

گتوسو گفت: من به بازیکنانم تبریک می‌گویم. آنها مقابل تیمی استثنایی مثل ناپولی یک عملکرد فوق‌العاده را به نمایش گذاشتند. ما خوب دفاع کردیم و البته کیفیت بازی لوکاس پاکتا و سرعت کاستی‌یخو را هم را در رقم خوردن این پیروزی نادیده گرفت. پیاتک رسماً گل خود را از توپی مرده ساخت. او واقعاً مهاجمی مرگبار است. خوشحالیم که او را در تیم‌مان داریم اما تمام اعضای تیم شایسته تبریک و تمجید هستند چون همگی با هم به عنوان یک تیم فشار حریف را تحمل و دفاع کردند و سپس پیاتک تفاوت دو تیم را رقم زد.

سرمربی روسونری افزود: ناپولی تیمی است که تملک توپ فراوانی دارد، شما را مجبور می‌کند به عقب برگردید چون مدافعان کناری‌اش پتانسیل تبدیل شدن به بال‌های هجومی را دارند. مقابل این تیم باید باهوش باشید و فضاهای نفوذ را ببندید. ما در ابتدای فصل هم داشتیم فوق‌العاده فوتبال بازی می‌کردیم اما دفاع‌‌مان خیلی ضعف داشت. الان اما دفاع بهتری داریم. برنامه بازی‌‌مان هم همین است که ابتدا انسجام تدافعی‌مان را تثبیت و بعد از آن راه رسیدن به گل را پیدا کنیم.

با توجه به درخشش پیاتک، بار دیگر خبرنگاران از گتوسو پرسیدند که آیا امکان دارد که در بازی‌های بعدی این مهاجم لهستانی در کنار پاتریک کوترونه برای میلان یک زوج هجومی بسازد.

به گزارش تسنیم ،گتوسو در این خصوص عنوان کرد: ما در این فصل یک بار تلاش کردیم که با دو مهاجم بازی کنیم و با دو خط 4 نفره (2-4-4) بازی کنیم و باید بگویم که من واقعاً این سیستم را دوست ندارم. در حال حاضر من ترجیح می‌دهم که تیمم تعادل داشته باشد.

بازی بعدی میلان مقابل رم است، مصافی میان دو تیم که رقبای مستقیم یکدیگر برای تصاحب رده چهارم جدول و آخرین سهمیه سری A در لیگ قهرمانان فصل آینده محسوب می‌شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید