آنچلوتی پس از حذف ناپولی: در سطح مصاف با تیمی مثل میلان نبودیم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ۹:۱۲
    کد خبر :478401
فوتبال جهان

سرمربی روسونری پس از کنار رفتن تیمش از جام حذفی ایتالیا، اعتراف کرد که شاگردانش برای مصاف با تیم سابق او آمادگی لازم را نداشتند.

ناپولی شب گذشته (سه‌شنبه) در دیداری خانگی مقابل میزبان خود میلان با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و از صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا باز ماند. کارلو آنچلوتی سرمربی ناپولی پس از این بازی به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: ناپولی در سطح این بازی نبود. بعد از دریافت دو گل روی دو ضدحمله در ابتدای بازی که با توپ‌های بلند صورت گرفت، بازگشت به بازی برای ما بسیار سخت شد. به جز آن دو گل اما میلان کار خاصی انجام نداد. با این حال واقعیت این است که در حال حاضر ما از نظر فیزیکی آنقدر آماده نیستیم که توانایی مقابله با چنین رویکرد تدافعی را داشته باشیم. بدون آن دو اشتباهی که در صحنه گل‌های میلان مرتکب شدیم، ما فضای بیشتری برای باز کردن دفاع حریف می‌داشتیم.

به گزارش تسنیم ،ناپولی در حالی تن به شکست داد و حذف شد که سه روز قبل هم در سری A در خانه میلان به تساوی بدون گل رضایت داد، نتیجه‌ای که سبب شد میان آبی‌پوشان شهر ناپل و یوونتوس صدرنشین 11 امتیاز فاصله ایجاد شود. کارلتو در پاسخ به این سؤال که آیا تیمش وارد بحران شده است، اظهار داشت: این فقط یک بازی است. بیاید مشکلات را بزرگتر از آنچه هستند، جلوه ندهید. ما اهداف دیگری جز بردن جام حذفی ایتالیا هم داریم. اگر یوونتوس اسکودتو را ببرد، به لطف شایستگی‌های خودش بوده است نه اینکه ما نتوانستیم جلوی قهرمانی‌اش را بگیریم. گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان برای تمام تیم‌های بزرگ یک هدف است و ما خوشحالیم که الان برای تحقق این هدف حاشیه امنیت خوبی داریم. علاوه بر این حواس‌مان به لیگ اروپا هم هست.

آلن مارکس هافبک برزیلی که در چند روز اخیر شایعات فراوانی درباره انتقال احتمالی‌اش به پاری‌سن ژرمن شنیده شده است، به ترکیب ناپولی برگشت و مقابل میلان به میدان رفت. او اما در پایان نیمه اول تعویض شد.

آنچلوتی درباره بازیکن 28 ساله‌اش هم گفت: او بازی‌اش را مثل همه انجام داد. دلیل تعویض او این بد بازی کردن نبود بلکه من می‌خواستم بازیکنی دیگر به میدان برود که بتواند فضای بیشتری میان مدافعان میلان ایجاد کند. آلن بازیکن ماست. او برای رفتن وسوسه شده بود اما برای ما بازیکن بسیار مهمی است و خواهد بود. او این اواخر خیلی در کنار ما تمرین نکرده و به همین دلیل هم زمان حضورش در بازی‌ها کم شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید