تاخیر در برگزاری جلسه شورای عالی محیط زیست از سوی روحانی پذیرفتی نیست

  • سیاسی
  • سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴
    کد خبر :477893
مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور به دلیل تاخیر در برگزاری جلسه شورای عالی محیط زیست کشور تذکر داد.

علی اسماعیلی نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در صحن علنی خطاب به رئیس‌جمهور گفت: به دلیل تاخیر در برگزاری جلسه شورای عالی محیط زیست کشور به شما تذکر می‌کنم. ضمن اینکه مجوز رصد خانه در منطقه سی و سنگ البرز مرکزی صادر نشده است.

وی در تذکری به آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: زیرساخت های تلفن های ثابت ضعف شهر بلده نور ضعف داشته و مشکل دارد.

نماینده مردم نور در مجلس در تذکر به مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش جوانان از توقف ۱۳ ساله ساخت ورزشگاه رستم رود شهرستان نور انتقاد کرد.

وی در تذکر دیگری به اردکانیان وزیر نیرو گفت: در مدیریت آب و فاضلاب روستایی استان مازندران ضعف وجود دارد ضمن اینکه توجه و پیگیری لازم در اجرای پروژه های در دست اقدام شهرستان محمودآباد و نور وجود ندارد همچنین توسعه و پیشرفت پروژه دعاگوی شمالی موجب انتقاد است.

اسماعیلی در تذکر به اسلامی وزیر راه و شهرسازی پیرامون و پروژه‌های مسکن مهر شهرستان نور تذکر داد و گفت: گردنه‌های بلده نور دچار مشکل است و باید اصلاح شود.

به گزارش فارس ،وی در تذکری منصور غلامی وزیر علوم گفت: دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تربیت مدرس شهرستان نور دچار ضعف است. این در حالی است که مردم و دانشجویان این دانشگاه در این خصوص انتقاداتی کرده و حتی انتقاد به تریبون‌های نماز جمعه هم کشیده شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید