اعلام ویژه برنامه‌های دهه فجر برج میلاد

    کد خبر :477835
برنامه های دهه فجر

مدیرعامل برج میلاد با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر گفت: همزمان با چهلمین سال انقلاب اسلامی یادمان ملی برنامه‌های گسترده‌ای را برای این ایام در نظر گرفته است که شامل برنامه‌های هنری، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی است.

علی درویش پور با بیان این مطلب افزود: برگزاری ویژه برنامه هنری “چله عشق” یکی از برنامه های برج میلاد است که با همکاری انجمن هنرهای تجسمی استان تهران اجرا می شود. این برنامه در قالب کارگاه آموزشی و نمایشگاه نقاشی است.

وی ادامه داد: در این برنامه۳۰ تا ۴۰ هنرمند حوزه هنرهای تجسمی در سه رشته نقاشی، نقاشی و خط و خوشنویسی در روزهای۱۰ و ۱۱ بهمن ماه کارگاه آموزشی در گالری برج میلاد برپا خواهند کرد. در این کارگاه آموزشی هنرمندان برداشت شخصی خود را از زوایای مختلف نسبت به انقلاب اسلامی در قالب هنر مطرح خواهند کرد.

درویش پور با بیان اینکه آثار هنری خلق شده در این کارگاه از ۱۱ تا ۱۷ بهمن ماه به نمایش گذاشته خواهد شد، تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه تلویزیونی “چله انقلاب” نیز از 12 تا 22 بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد از دیگر برنامه‌های این دهه است. این برنامه هر شب از ساعت 17:30 الی 20 از شبکه 5 سیما به صورت زنده پخش می شود.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل برج میلاد از اجرای قله برنامه‌های ورزشی در نگارخانه غربی خبر داد و گفت: این برنامه نیز در طول این ایام از ساعت 9 الی 21 برای شهروندان و بازدیدکنندگان اجرا می شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی برج میلاد، درویش پور در پایان عنوان کرد: همچنین امسال به روال سال های گذشته بانگ تکبیر و مراسم ویژه نورافشانی با حضور خانواده های شهدا و ایثارگران در شب 22 بهمن ماه در سکوی دید باز و رأس ساعت 21 برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید