پیش‌بینی وزش باد شدید در تهران

    کد خبر :477719
وزش باد شدید

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه کیفیت هوای هم اکنون پایتخت در شرایط پاک است، گفت: طی امروز (۹ بهمن) وزش باد شدید در تهران پیش‌بینی می‌شود.

حسین شهبازی بر اساس نتایج حاصل از پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران با تداوم شرایط جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز (۹ بهمن) برای برخی ساعات بارندگی و وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی – شمال غربی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: به‌تدریج از شبانگاه از میزان ناپایداری جوی کاسته می‌شود و با تداوم این شرایط جوی تا فردا (۱۰ بهمن) کاهش محسوسی در سرعت باد مشاهده می‌شود.

به گفته مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دما تهران تا روز آینده کاهش جزئی خواهد یافت.

شهبازی افزود: براساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی امروز (۹ بهمن) در شرایط مطلوب است و وزش باد شدید طی برخی ساعات بعد از ظهر افزایش موقتی در غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: بر این اساس انتظار می‌رود در پی کاهش میزان ناپایداری جوی طی فردا (۱۰ بهمن) بر غلظت برخی آلاینده‌ها از جمله ذرات معلق افزوده شود.

به گزارش ایسنا،مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ صبح امروز با میانگین ۶۵ در شرایط سالم است، تصریح کرد: کیفیت هوای هم اکنون نیز با میانگین ۴۱ در شرایط پاک است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید